0.3 ⛓️

565 58 18
                                    

Jisoo'dan...

O bana bakan yakışıklı çocuğa doğru baktım biraz. Zihnine girmek istedim. Onun da kalbi iyilikle dolsun diye. Ama yapamadım. Sadece tek bir canlının zihnine giremezdi melekler. Şeytanların. Yoksa o bir şeytan mıydı? Kalbim çok hızlı atıyordu. İlk defa gerçek bir şeytan ile karşı karşıyaydım. Yıllarca melekler şeytanları şeytanlar da melekleri öldürüp durmuştu.Ve meleklerin başına geçince buna bir son verecektim.

Yakışıklı çocuğu kolundan tuttum ve tenha bir yere çektim.

Jisoo:Kimsin sen?

Tae:Seni ilgilendirdiği sanmıyorum.

Nefretle ve umursamazlıkla bakıyordu.

Jisoo:Senin bir şeytan olduğunu bu küstahlığından anlamalıydım zaten.

Çocuk bana bir adım daha yaklaştı ve işaret parmağını dudaklarıma gömüp beni biraz daha kenara iteledi.

Tae:Sussana kızım. Biri duyacak. S-sen melek misin?

Jisoo:Evet. Açıkçası Xaraos tahtını hala nasıl birine devretmedi anlamıyorum. Onun yeni şeytan tanrısına karşılık harika bir tanrıça olarak 1 ay sonra Lehan'ın tahtında olacağım. Ben savaşı durdururken sen de izlersin artık.

Onun konuşmasına izin vermeden ortadan kaybolmuştum. Bu beyaz bulutlar huzura ulaştığım tek yerdi sanırım.

Taehyung'dan...

O kız...
Bir melek miydi? Ben 1 ay sonra bütün melekleri katlederken onun güzel yüzüne nasıl kıyacaktım? Lehan'ın tahtına o mu geçecekti? Kafam gerçekten çok karışık. Keşke ismini öğrenseydim. Xaraos'a yeni tanrıçanın ismini vermiş olurdum. Bu bizim için iyi bir avantaj olurdu.

Kolumda birini hissetmeme arkamı döndüm. Sanırım biraz fazla sinirli bakmıştım ki Jimin bana korkuyla bakıyordu.

Jm:Sakin ol sadece seni şatodaki seans için çağıracaktım.

Tae:Geliyorum.

Jimin ile beraber siyah bulutlara doğru yükseldik. Bu seansta nefret ederdim. Sırf o tahta geçeceğim diye bunu yapmak zorunda mıydım? Bu seans ne mi? Hemen anlatayım.

Önüme kan kırmızısı ve siyah karışımından bir taş koyuyorlar. Bu taş yüzyıllardır şeytan tanrısına aittir. Ben de bu yaşa sahip olacağım için beni taşa alıştırmaya çalışıyorlar. Eğer bu taş elime aldığımda ısınırsa aşık olmuşum ve evlenme zamanım gelmiş demektir. (seda sayan mı bu taş evlen diyo sjsjs)

Genellikle bu taşın sivri olan ucunu en çaresiz olduğum zamanlarda göğüs kafesimde doğru batırmam gerekiyor.

Şimdi biraz daha net anlatacağım.

Bir şeytan tanrısı hayatında sadece bir kere aşık olabilir. Eğer şeytan tanrısının aşık olduğu kadın çok acı çekiyorsa bu acıyı hafifletmek üzerine taşı göğsüne batırır ve aşık olduğu kadının acısı azalırken kendi vücuduna acı katar.

Bu yüzden şeytan tanrıların aşık olduğu kadın çok önemlidir. O kadına çok iyi bakarlar. Eğer bir kuralı çiğnemezse...

Bugüne kadar şeytan tanrılarının hepsi şeytanlara aşık olmuştur. Eğer şeytan tanrısının aşık olduğu kadın bir melekse işler değişir...

Eğer bu kadın melekse kurallara göre evlenebilirler fakat tek bir şartla evlenebilirler. Bu boyuta asla melez bir çocuk getiremezler. Bunun cezası şeytan tanrısının karısı ve çocuk için ölüm olur...




Biraz saçma geldi ama olsun hoşuma gitti...

Satır arası yorumlar yaparsanız çok mutlu olurum. ❤️

Oy vermeyi unutmayın.

YAZARLANDINIZ... ❤️

CHANGES⛓️VSOOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin