Iubitule. Sunt okay. Îl ştii pe cel cu care m-am căsătorit?
Ohh, normal că îl ştii. Doar ai fost la nuntă. Cu...soţia ta. Ce era însărcinată cu cel de al doilea copil. Şi mă bucuram pentru tine, mă bucurăm că am fost în stare să îţi dau drumul. Şi să te las să zbori, pentru că ştiam că alături de mine aripile tale se vor rupe.
Dar mi-am găsit alesul. A fost mereu lângă mine.
Te-ai gândit vreodată că dacă aş fi ştiut că cel cu care mă voi mărita a fost atât timp lângă mine, probabil m-aş fi internat la nebuni.
Cum să te îndrăgosteşti măi de cel pe care îl ştii de atât timp?
Zi şi tu! Cum ?!
Dar uite că am făcut şi asta. M-am îndrăgostit fără să îmi dau seama de cel pe care îl cunosc dinainte ca măcar să mă cunosc pe mine.
Drace! Mi-au dat lacrimile, probabil din acest motiv şi scriu tremurat. Dar...un copil!
Nu ştiam de ce soţia ta avea acea privire visătoare de fiecare dată când îşi ţinea mâna pe abdomenul umflat, când materialul se lăsa greu din cauza sânilor plini. Cum avea acel aer al unui fruct pârguit. Dar ştiu.
Încă nu am ajuns la acel moment, dar mă uit în oglindă şi parcă văd ceva rotunjit. Parcă văd ceea ce am aşteptat toată viaţa.
Şi m-am îndrăgostit irevocabil. Şi am descoperit că aripile ce credeam că mi-au fost sfâşiate, au fost tot timpul acolo, doar că eu nu mai ştiam cum să zbor.
Şi ..îl iubesc!
Îţi mulţumesc că mi-ai arătat ce înseamnă prietenia când am avut nevoie, şi îţi mulţumesc că mi-ai deschis ochii. Îţi mulţumesc că m-ai îndrumat pe propriul meu drum, şi m-ai tras înapoi, când o luam peste câmp, încercând să ajung unde nu aveam nevoie.
Îţi mulţumesc că m-ai iubit.
SFÂRŞIT
CITEȘTI
Scrisori pentru tine
RomanceIubitule, toate sunt pentru tine. Sunt bucăţi din mine. Încearcă să le citeşti înainte de a le da foc.