Del 4

154 2 0
                                    

Isac's prov

Jaja, kanskje jeg kan vise hun rundt ? Jeg spør om det jeg. " Julie , jeg kan vise deg rundt her vist du har lyst til det. " håper hun sier jaaaaa!!!!!. " Ja, oki" Jippi hun svarte ja.

Vi begynte å gå. Jeg viste hun de forskjellige populære plassene. Etterpå gikk vi ned på fotball banen. Der møtte vi Alex , Noora, Lasse, Danu og Tamiqua. Jentene ble skikkelig glad og begynte å snakke med hun med en gang. Lasse dyttet meg litt i skulderen og løftet øyenbrynene for å vise at han var imponert. Det er så typisk han.

Alex og danu har begynt og spille fotball nå. Alex roper " hei, vil dere være med folkens ??

Alle begynte å spille. Vi delte opp i lag. Jentene mot guttene. Julie er sykt god i fotball. Hun har allerede skåret 4 mål.

Når vi er ferdig med kampen går vi på mc donald's. Vi guttene må spandere is på jentene fordi de vant 8-7.

Lasse må kjøpe is til tami og hun velger den dyreste isen bare for å erte han. Det er fordi han maser om at han sparer til ny mobil, men ingen tror han kommer til å klare å spare lenge nok.

Julie's prov

Alex skal kjøpe isen min, men jeg prøver å si at jeg ikke trenger is. Då sier han bare " velg hva som helst is, jeg spanderer uansett. Vi tapte ærlig og redelig."

Det er det motsatte av det Danu sier. han påstår at vi juksa og at de bare var i dårlig form.

Jeg velger den billigste isen.

Det er gøy og morsomt å sitte der å bare snakke om alt og ingenting.

Når vi er ferdig følger isac meg hjem.

Når vi er framme med døren sier han " Julie kan jeg få spørre deg om noe ?? "

Jaaaa.......

//

Mere ???

Hva syns dere???

New way homeWhere stories live. Discover now