Julie's pov.
Jeg hørte Isac snakket i telefonen med sykehuset. " Kan dere komme til (adresse) det har hendt noe helt forferdelig. Moren til Julie (random etternavn) har prøvd å ta livet av seg selv...
Ja, hun puster fortsatt, men det er fullt av blod på golvet. "
Jeg satt på golvet og gråt. Hvorfor måtte dette skje med meg? hva skal vi gjøre no? jeg vil ikke tilbake til pappa...
Hun må overleve... vær så snill....!!!!!
Jeg hører ambulansen kommer. Jeg og Isac får sitte på.
Når vi kommer fram blir mamma kjørt inn på ett rom. De forteller at hun har mistet mye blod og at hun mest sannsynlig ikke overlever.
Jeg får gå inn og se henne. Hun ligger der blek og kald. Jeg kjenner tårene begynner å strømme igjen. Jeg holder mamma i hånden."Hvorfor mamma ???
hvorfor prøvde du å ta ditt eget liv ? "
Selvfølgelig får jeg ikke noe svar.
"Uansett hvorfor du gjorde det, vil jeg at du skal vite at jeg er veldig glad i deg mamma"En lege kommer inn og sier at jeg må dra hjem. På venterommet sitter Isac og venter på meg. Når han ser meg springer jeg inn i armene hans. Jeg er så ubeskrivelig glad i han.
"Jeg er glad i deg og Julie "
"Oj , sa jeg det høyt ? jaja jeg hadde tenkt å si det uansett."
Vi ble hentet av Freddi og Linda. de sa at jeg kunne få overnatte hos dem visst jeg ville.Når vi kom fram gikk jeg og Isac opp på rommet hans og såg på en film. Etter kort stund sovnet jeg i armene hans. Jeg følte meg veldig trygg med han.
(Neste morgen)
Isac's pov.Hun lå og sov så søtt. Jeg gikk ned i stuen. Der satt Maria og Ava ilag med mamma og pappa. Maria gråt. pappa kom bort til meg og såg på meg med triste øyne. Vi snakket litt ilag før jeg gikk opp for å vekke Julie.
Julie's pov.
Jeg våknet av at noen kysset meg på kinnet. Jeg våknet og gikk å stelte meg. Når jeg kom ut igjen satt isac med opne armer. Jeg gikk bort og satte meg i armkroken hans. Han begynte å snakke og jeg kjente tårene sprenge på. Hjertet mitt hadde gått i tusen knas hadde det ikke vært for at jeg har Isac og Maria." Julie, moren din klarte det ikke... hun er død. "
//
YOU ARE READING
New way home
FanfictionJulie flytter til Finland. Der møter hun Utfordringer, gleder, sorger og kjærlighet. Hun har flyttet fra Norge der alle mobbet hun. Hun får nye naboer ..... Hvor kommer Isac midt opp i alt dette ?? Kommer det til å skje noe mellom dem ? Les vider...