Neste dag :
isac´s prov
Jeg gleder meg veldig til daten med Julie. Hun er rett og slett bare helt fantastisk og nydelig. Jeg har aldrimøtt en jente som henne før. I går kveld satt jeg oppe til sent på natta for å planlegge daten. Vi skal først på kino, så skal vi spise på en pizzaresturant og til slutt skal vi gå en tur i parken og se på sol ned gangen. Jeg håper hun liker det.
Julie´s prov
Jeg ser på klokken å den er 17.00. Jeg gleder meg noe syykt. Jeg går for å gjøre meg klar.jeg går og dusjer. Det jeg har tenkt til og gå med er ett rosa skjørt med en grå teskjorte til som står my angel på med rosa skrift. Bare sånn at dere vet det så pleier jeg ikke å bruke rosa hele tiden, men jeg hadde lyst å prøve noe nytt. Jeg vil jo se bra ut når jeg møter Isac.
Klokken nærmer seg 19.00
Jeg går for å finne de grå conversene mine. Jeg tar på meg en svart skinn jakke og åpner døra. Uten for døra står den kjekkeste gutten i verden. Nemlig Isac.
Isac´s prov
Jeg skulle akkuratt til å banke på døra da hun åpner døra.
Fytti grisen så nydelig hun er.
Jeg klarer ikke å se vekk. Jeg går bort og gir henne en klem og sier hei.
hun bare står der uten å si noe. jeg kremter litt.
hun sier bare "hæ.. å ja. hei :) hun har så nydelig smil. og når hun rødmer... det er det søteste jeg noen gang har sett. hun må bare bli min. ellers så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
når vi kommer fram til kinoen sier jeg at hun kan velge kva film vi skal se. Hun velger en skrekkfilm. jeg ble litt overrasket over valget. jeg trodde alle jenter likte sånne romantiske filmer, men der tok jeg feil. men så har jo jeg aldri bedt en jente med på date heller.
inne på kinoen.
filmen har startet og jeg er veldig spent på hva som kommer til å skje.
julie´s prov
i løpet av filmen begynner jeg å kveppe litt. isac ligger armen sin rundt skuldrene min og jeg ligger hodet ned på brystet hans. han stivnet litt til når jeg gjorde det, men så begynte han å fikle med håret mitt. jeg følte meg trygg når vi satt slik.
når filmen var ferdig gikk vi å spiste på en pizzaresturant. der satt vi å snakket om alt mulig. når vi kom inn på temaet " fritid ". fortalte jeg at jeg likte å synge, danse og være med venner. då spurte han meg om hva sanger jeg pleide å synge sa jeg New way home og A.N.G.E.L. " han som synger dei er skikkelig fin" tenkte jeg. "så fint du syns det , det er faktisk jeg som er han som synger de sangene. " shit , sa jeg det høyt ? " jepp . "
jeg begynte å rødme..
" det er ingenting å være flau over. "
når vi var ferdig med å spise. gikk vi til parken og satt oss ned i gresset for å se på sol ned gangen. det var skikkelig romantisk.
" forresten jeg har en gave til deg julie "
han hentet noe opp fra jakke lommen. når jeg fikk se var det var falt haken min ned i bakken. det var en hjertemedaljong. når jeg åpnet den fal det en lapp ut
. jeg brettet forsiktig ut lappen og der stod det......
//
mere ?
10 lesere før neste del
YOU ARE READING
New way home
FanfictionJulie flytter til Finland. Der møter hun Utfordringer, gleder, sorger og kjærlighet. Hun har flyttet fra Norge der alle mobbet hun. Hun får nye naboer ..... Hvor kommer Isac midt opp i alt dette ?? Kommer det til å skje noe mellom dem ? Les vider...