Del 10

163 1 0
                                    

Julie's pov.

Hva skulle vi gjøre no ??
Hvor kan jeg og Maria bo ??
Pappa bor jo i USA, men jeg vil ikke flytte fra Finland, ikke etter at jeg bli sammen med Isac og fikk så mange nye venner.

Hva skal jeg gjøre ???

Jeg gikk og snakket med Maria. Hun vil flytte til USA til pappa.

Men hva skal jeg gjøre?????

Freddi åpnet munnen for å si noe..
" Julie du kan bo her visst du har lyst"
Jeg sprang bort til han og gav han en klem
"Tusen takk alle sammen😊"

(Fem dager senere og begravelsen har vært.)

Nå var dagen komt til at Maria skulle dra til USA. Pappa og de to stesønnene hans skulle komme til Finland på flyplassen for å hente henne. Jeg aner ikke hvem stesønnene hans er då nå er jeg veldig spent.

Det er veldig trist at Maria skulle flytte, men jeg kan ikke bestemme over henne.

Maria hadde pakket å Freddi skulle kjøre oss til flyplassen. Isac var med.

Når vi kom fram til flyplassen såg vi etter pappa. Etter en liten stund såg vi en mann med en stor lapp der det stod Julie Karlsen og Maria Karlsen på. Vi gikk bort til han og begynnte å snakke med han. Jeg såg ikke de to stesønnene hans.

Etter en liten stund kom det to gutter.
"Hei, gutter ! Hit over, jeg vil at dere skal hilse på Julie og Maria. Jeg klarte ikke å se hvem det var til å begynne med, men endelig kunne jeg se hvem det var.
Jeg var helt i sjokk. Det var søren meg........//

New way homeWhere stories live. Discover now