del 7

166 1 0
                                    

julie´s prov

jeg leste det som stod på lappan flere ganger. jeg kunne fortsatt ikke tro mine egne øyner.. verdens kjekkeste gutt nemlig Isac spør om jeg vil bli sammen med han.

på lappen stod det :

kjære Julie

jeg vet at jeg bare har kjent deg i noen få dager, men jeg ble hodestups forelsket i deg ved første blikk. du er nydelig og den snilleste og mest fantastiske jenta i verden. så jeg lurer bare på en ting.......

vi du bli sammen med meg ?

Jeg såg opp fra lappen. Isac hadde ett blikk som lyste av at han håpte at jeg svarte ja.

"emmmm.........

jaaaaaaaaaaaaa"

Isac blei kjempe glad å løftet meg opp fra bakken og  snurret meg rundt.

Isac´s prov

jeg satt henne ned igjen. jeg er så glad for at hun sa ja. no er hun min og bare min. jeg vil aldri miste henne. hun såg opp på meg. øynene hennes glitret. jeg strøk vekk litt av håret hennes fra fjeset og bøyde hodet mitt ned mot hennes. leppene våres krasjet.

det var helt ubeskivelig..

sommerfuglene svirret rundt i magen og jeg kjente jeg ble varm i hele meg.

det var akkuratt som om hele verden stod i ro. som om det ikke fantes noen andre i verden enn meg og jenta mi. til slutt hadde jeg gått opp for luft og vi måtte trekke oss fra hverandre. vi begynte å rusle hjem igjen . på veien møtte vi alex og danu. de hadde vært  og spilt fotball. vi stoppet opp å begynte å snakke med de.

danu´s prov

på vei hjem etter at jeg og alex hadde spilt fotball i lag med Lasse og William møtte vi isac og julie. julie var litt rød i kinna så jeg mistenkte at det var noe på gang mellom dem. vi begynte å snakke å etter en liten stund fikk jeg svar på spørmålet mitt, for isac tok hånden til julie og flettet fingrene sine inn i hennes. både meg og alex merket det samtidig og vi begynte å glise. " så hvordan går det  med turtelduene ?" sa jeg. julie rødmet sakte , mens isac rettet seg mer opp i ryggen og var stolt. men hvis du kjenta han like godt som jeg så hadde du visst at han egentlig ble sykt flau over at jeg hadde klart og avslørt han.

alex´s prov

jeg og danu merket samtidig at isac og julie stod og holdt hender. endelig har han fått den jenten han var forelsket i. det er helt rart hvor gal han ble etter henne etter første øyekast. jeg merket en ekkel følelse i magen...

hva følelse er det ????

er det sjalusi.

nei, jeg kan no ikke være forelsket i min beste venns kjæreste.

julie´s prov.

når vi var ferdige å snakke med alex og danu gikk vi til huset mitt. utenfor spurte isac meg om jeg ville være med bort å se en film med han. jeg svarte at jeg bare måtte spørre mamma først.

jeg gikk inn i stuen for å se om mamma var der men det var hun ikke .så jeg gikk inn på kjøkkenet og der såg jeg..........

//

mere ?

15 lesere og 3 kommentarer før neste del ....

New way homeWhere stories live. Discover now