▪▫◼◻
Your eyes look so beautiful.
Your innocent face make Me CRaZy.
◻◼▫▪" KyungHun "
- Panggil Eunsang.Sementara MinHee pergi kedai beli makanan, Eunsang mengambil peluang ini untuk mengenali KyungHun dengan lebih rapat.
KyungHun pun memandang muka Eunsang.
" Nae.. Nak ape ? "
- Soal KyungHun." Kau..., kau ade crush tak ? "
- Soal Eunsang." Crush ? Tadek. Kenapa ? "
- Acuh tak acuh KyungHun menjawabnya.Eunsang tersenyum bahagia.
" Kenapa takdek ? "
- Soal Eunsang dengan hati yang berbunga-bunga." Sebab.....
Bende tu tak penting untuk hadir dalam hidup kita.
Lagi baik aku sayang diri aku dari sayang orang laen.
Nanti sakit pulak hati aku . Kenapa tanya ? "
- Jawapan KyungHun itu membuatkan Eunsang sedikit tersentap." A... Nothing.. Saje tanya "
- Eunsang." Takdek nye saje. Kau ade nak cakap sesuatu ke ? "
- KyungHun memandang tepat mata Eunsang.Degeun... Degeun..
Ddapdofodosodjsnsjsjs...
Bbbbooooommmm..bbbooo.mmm...( kejap lagi meletup lah tu..ucapan
Tahniah untuk Lee Eunsang atas pemergiannya 🌚🌚 )" Ah... Memang takdek ape² pun..saje je tanya. Sebab , jarang lah orang takdek crush ni... Btw, cakap kat MinHee , aku pergi dulu ya... Byebye..jangan rindu aku pulak nanti.. "
- Eunsang melambaikan tangannya kearah KyungHun._
" Kenapa aku nak rindu dia ?
ape kaitan manusia ni ?
Uish...pelik dia ni "
- KyungHun bermonolog sendiri
_🏫 Jeju International High School -
Nyum nyum..." WOOOAA.. Syedapnye mhakanan nyshi.. Syedap syial... Mhanhe khau bhellsyi MinHhshee "
( Sedapnye makanan ni ... Sedap syial. Mane kau beli MinHee )
- Kata KyungHun dengan mulut yang penuh dengan makanan.Sepupu sape ni sila kutip.
- MinHee nampaknya agak kesal dengan perbuatan KyungHun.Sudahlah kat taman sekolah.
" Kau ni , makanan dalam mulut tu boleh habiskan dulu tak ?.
Lepasni baru boleh cakap.
Kau nihh.. Kau tengoklah.. Kat merata muka kau ade kesan² comot "
- Kata MinHee sambil mengelap bahagian muka KyungHun yang comot itu.KyungHun menelan semua makanan didalam mulut nya dan sambung menyoal MinHee.
" Ey. Aku tanye ni , mana kau beli makanan ni ? "
- Soal Kyunghun." Kat mane-mane je "
- kata MinHee sambil menutup bekas makanan itu.KyungHun menghalang perbuatan MinHee itu.
" EH , KENAPE KAU TUTUP ? .
AKU NAK LAGI AAA "
- KyungHun" Ni aku nak bagi Eunsang. Biarlah dia makan.
Lagipun , aku beli ni untuk dia. "
- MinHee." Habistu , kenapa kau bagi aku makan ? "
- Soal KyungHun dengan muka kesal." Sebab aku nak bagi kau rasa je. Manatau tak sedap. Dah kau kata sedap , aku nak bagilah Eunsang.. Kitorang Kan kawan baru "
- jawab MinHee dengan selambanya.Ketika MinHee mau berdiri , KyungHun cepat-cepat menarik bekas makanan itu
Dan memeluknya." EEEE... AKU NAK INI.. Kau mana boleh lebihkan kawan berbanding sepupu sendiri "
- Kata KyungHun , dia masih lagi memeluk bekas makanan itu.- Kebetulan waktu itu Eunsang muncul.
" Eh , MinHee , KyungHun ? Asal.. Korang ga..gaduh ke ? "
- Soal Eunsang." EH , MANA- "
" HA'AH !!! MINHEE NAK BAGI MAKANAN NI DEKAT KAU ! TAPI AKU NAK.
EEEE.. AKU BENCI AA MANUSIA MACAM NI ! "
- KyungHun memotong kata-kata MinHee.
KyungHun masih lagi setia memeluk bekas makanan itu supaya MinHee tidak mengambilnya." Eo , Eunsang , dia menipu je tu.. Dia yang curik aku punya makanan. "
- MinHee tidak lah mau dilabelkan buruk dihadapan kawan barunya itu. Sbb itulah dia burukkan KyungHun 🌚" Eh , kenapa aku - "
" Tkpelah... Terimakasih je MinHee.. Kau bagi jelah makanan tu dekat KyungHun . Lain kali je kau beli untuk aku "
- Eunsang memotong kata-kata KyungHun dan mula memandang KyungHun dengan tatapan hensemnya itu..Dengan harapan yang KyungHun memujinya.
" YEEEEE... HEBATLAH.. AKU DAPAT SEMULA MAKANAN AKU !!!
MINHEE ,BALIK NANTI KAU BAWAKLAH EUNSANG PEGI BELI BENDE NI YAAA !!
AKU PERGI DULU.. BYEBYE MINHEE "
- KyungHun segera Mencabut lari dari situ.Senyuman Eunsang terus pudar tatkala mendengar kata-kata KyungHun.
Nak tau kenapa ?
Sebab KyungHun cakap Byebye dekat MinHee je. Dia tak cakap dekat Eunsang pun.
Maupun dengar KyungHun memuji dia." Dia tk perasan kewujudan aku ke ? ಥ⌣ಥ "
- Eunsang.
▶☯
Tbc...
Vote ya..Comment And share are allowed ☪
YOU ARE READING
My Cherry Boy ┋ L.EunSang
Romance✐┊ When kau jatuh cinta dekat perempuan innocent... ❝ I want to protect you... ❞ ꒰ ❏' X1 Lee EunSang '☕ ⊹ 100% @suweggyrapper idea ⊹