" Oh... Haruka. Nak apa ? "
- Soal Eunsang dgn dingin." Saja je.. Tak sangka kita akan berjumpa . Rasa macam takdir "
- Kata Haruka dengan teruja." Hum.. Hormat sikit gf aku ade dekat sini. Kau tu sebuk a.. Gi main bla jauh-jauh "
- Kata Eunsang dgn nada menghalau." Gf ? Wow.. Tak sangka perempuan macam ni boleh jadi gf awak. Uwaw.. Jaga Eunsang baik-baik kid . "
- Perli Haruka lalu pergi dari situ." Dia kata aku budak kecik ? Mai sini aku tebok kepala dia "
- Kata KyungHun dgn marah." Eo.. Kyung, jangan marah . Okey ? "
- Tenang Eunsang." Hmmmm.. "
_______
Skip.
1 year Later.
" Saya bahagia dengan awak. Walaupun macam² benda berlaku pada kita. "
" Walaupun banyak salah faham. Kita tempuhinya dengan baik. "
.
.
.Flashback -
" Keputusan awak. Awak memang macam ni Kan ? sejak bila ? "
" Kalau awak tak dengar apa yang saya nak cakap. Awak akan tau kebenarannya. Eunsang, dengar lah ! "
" Saya tak nak dengar. Haruka bagitau saya semuanya ! "
" Yah ! Saya tak buat lah ! "
" Habistu.. Dalam gambar ni apa ? Chat ni apa ? "
Haruka memberikan sekeping gambar kepada Eunsang tempoh hari.
Didalam gambar tu ada KangMin dan KyungHun sedang berpelukan.
Pastu gelak² , bahagia. Senyum-senyum.
Jadi, Eunsang jeles. Tanpa berfikir panjang, dia segera berjumpa dengan KyungHun ┐( ̄ヮ ̄)┌
" KENAPA AWAK DENGAR CAKAP SEORANG PEREMPUAN YANG BERDENDAM DENGAN KITA ? KENAPA ? KENAPA BUKAN SAYA ? SAYA ? HAH ?! "
" SEBAB AWAK PENIPU !!! "
pap. Satu lempangan singgah di pipi putih Eunsang dengan kuat.
" Eunsang . Kalau awak macam ni. Saya amik keputusan nak lari dari awak. Saya balik ! Saya mungkin tak patut jumpa awak. Mianhae. "
KyungHun mula lari dari Eunsang.
Dikemasnya semua barang dia.
Esoknya -
" Eunsang-shi. Awak putus dengan KyungHun ? "
- Soal Haruka" Tak perlu tanya lah. Awak sendiri tau "
- Kata Eunsang dengan geram." Baguslah awak percayakan saya. Heh.. Senang betul nak tipu org macam awak Eunsang.
Maafkan lah saya. Saya tipu awak. Itu semua hanya lah permainan saya saja. "
- Kata Haruka dengan bangga.
YOU ARE READING
My Cherry Boy ┋ L.EunSang
Romance✐┊ When kau jatuh cinta dekat perempuan innocent... ❝ I want to protect you... ❞ ꒰ ❏' X1 Lee EunSang '☕ ⊹ 100% @suweggyrapper idea ⊹