No One Pov-
Sepanjang perjalanan balik ke rumah , tiada langsung perbualan antara mereka berdua selepas kes tadi.
Masing-masing mendiamkan diri.
Eunsang pula cuba untuk mengelak daripada memandang KyungHun.
Ketika Eunsang mau membuka pintu rumah. KyungHun mula bersuara..
" Er.. Eunsang... A..aku plan nak balik rumah hujung minggu ni.. Kau.. Tak kesah Kan ? "
- Kata KyungHun.Eunsang hanya memandang muka KyungHun dengan muka yang tiada perasaan....
Lalu , Dia terus masuk kedalam rumah tanpa membalas kata-kata KyungHun.
' Apesal dengan Eunsang tu ? Dia marahkan aku ke ? '
- Kata Hati KyungHun.___
Saja malam tu , Eunsang langsung tak keluar dari bilik.
KyungHun mula rasa bersalah..
' Kenapa lah aku muncul time dia tgh borak dgn JinHyuk ! '
- KyungHun mula meraup mukanya dengan kasar.Dia tutup semua lampu dan suis TV dan mula masuk kedalam biliknya untuk tidur.
__
Seminggu kemudian -
- Selama seminggu ni. Eunsang kerap palau KyungHun.KyungHun mula mengemas segala barangnya dan bersedia untuk keluar dari rumah tu.. Sebab , dia fikir dirinya tu pengacau hidup Eunsang.
" Kang KyungHun ! "
- Satu suara mengejutkan Kyunghun yang berada didepan pintu itu..Dia menoleh dan nampak Eunsang disitu...
" Nae. Eunsang... "
- Jawab KyungHunEunsang hanya terdiam.
KyungHun hanya memandang Eunsang dengan polos.
Tanpa apa-apa amaran..
Eunsang terus memeluk KyungHun.
KyungHun terkejut dengan tindakan Eunsang itu .
" Saranghae... "
- kata Eunsang lalu melepaskan KyungHun.KyungHun masih lagi terkejut dengan tindakan Eunsang itu.
" N..nae.. Aku pergi dulu.. "
- KyungHun terus berlalu pergi dari situ dengan perasaan yang masih lagi terkejut.." JAGA DIRI KAU TU.. "
- Jerit Eunsang.▫▪◼◻◻◼▪▫
▶☯
Tbc...Vote 💫
YOU ARE READING
My Cherry Boy ┋ L.EunSang
Romansa✐┊ When kau jatuh cinta dekat perempuan innocent... ❝ I want to protect you... ❞ ꒰ ❏' X1 Lee EunSang '☕ ⊹ 100% @suweggyrapper idea ⊹