No One Pov -
" Eunsang- Eunsangggggg "
- Terlihat Keum DongHyun mengejar Eunsang dari belakng.Eunsang un menolehkan mukanya kebelakang.
" Ye KeumDong . Nak apa ? "
- Eunsang memberhentikan langkahnya." Aku dengar... Kau duduk satu rumah dengan tu hah. Crush kau tu.. KyungHun an nama dia.. HAAA. betul ann ? "
- Soal DongHyun." Mana kau tau.. ? "
- Soal Eunsang." Manusia lelaki yg bernama Kang MinHee tu yang bagitau aku ... "
- DongHyun." Huh... Kalau aku duduk satu rumah dengan dia pun... Kenapa ? "
- Soal Eunsang." Kau... Mesti tau macam² pasal dia kan ? mesti bahagia duk serumah dengan crush kesayangan kau tuh ... "
- DongHyun mengusik rambut Eunsang dan kusutkannya..Lalu dia pun berlari...
Eunsang hanya memandang kearah DongHyun yang berlari itu...
Tapi malangnya.. Sedang DongHyun berlari , dia terlanggar KyungHun dan KyungHun pun jatuh..
Eunsang terkejut dan segera mendekati mereka berdua.
" Ah... Mianhae KyungHun ah.. Aku tak sengaja.. Sorry "
- DongHyun menunduk² kepada KyungHun." Gwenchana .. "
- KyungHun.DongHyun baru saja mau menarik tangan KyungHun utk tolongnya bangun tetapi Eunsang segera tepis dan menolong KyungHun.
DongHyun dan KyungHun terkejut dengan kemunculan tiba-tiba Eunsang itu.
" Yah.. Terkejut aku.. Macam mana kau ada kat sini ? Bila masa kau sampai ? Kau pakai sihir- "
" Aku saje je nak tolong.. Dah ternampak korang begini.. Aku tolong je lah.. "
- Eunsang segera beredar.
Sebelum beredar dia sempat memberi death glare kepada DongHyun." Kenapa dengan Eunsang tu ? "
- Sora KyungHun setelah Eunsang beredar.DongHyun mula tersenyum sinis .
" Heh.. Dia jeles tu.. Ape-ape pun.. Bye bye "
- DongHyun segera beredar dan mendekati Eunsang.KyungHun mula memandang mereka berdua dengan aneh..
' Jeles ? WHY ??? '
- Soal KyungHun didalam mindanya...____
" Mane Eunsang ni ? Huh... Lambat dah ni... "
- KyungHun menyandar pada tiang tempat parkir basikal." Huh.. Lama tunggu ? Sorry "
- Eunsang tiba-tiba muncul disisi KyungHun" Ha... Anniyo.. Tak lah lambat sangat . Dah.. Jom lah balik... "
- KyungHun mula mendekati basikal Eunsang.Eunsang hanya tersenyum kecil melihat tingkah laku KyungHun.
──❇──
Puuuuffff ~
" Bunyi apa tu ? "
- Soal KyungHun.Eunsang segera memberhentikan basikalnya dan turun .
KyungHun juga turut turun dari basikal." HAAA... LAMAKK... TAYAR PANCIT !!! AKU MESTI BERAT SANGAT.. EUNSANG SORRY "
- KyungHun melutut dihadapan Eunsang.Eunsang tergelak kecil.
" Sudahlah tu Kyung... It's okay . Kita balik jalan kaki je.. Basikal ni aku bawak sekali...
Jom , dah nak malam ni.. "
- Eunsang." Ah.. Nae "
- KyungHun menundukkan mukanya sebb malu." Dah-dah lah tu . Tak payah rasa bersalah , tayar basikal tu memang dah lama macam tu... "
- Eunsang.KyungHun mula tersenyum semula dah mendekati Eunsang.
___
▶☯
Tbc...Vote 💫
YOU ARE READING
My Cherry Boy ┋ L.EunSang
Romans✐┊ When kau jatuh cinta dekat perempuan innocent... ❝ I want to protect you... ❞ ꒰ ❏' X1 Lee EunSang '☕ ⊹ 100% @suweggyrapper idea ⊹