Artık Beth'in de içi rahatlamıştı.
Bu güzel haberi ailelerine vermek için sabırsızlanıyorlardı. Ama 1 dakika.
Beth'in babası bu habere sevinmezdi ki ...Yazardan 🔍
Beth 'in babası emekli olmuş bir FBI ajanıydı . Yani işi gereği çok sert olması gerekiyordu. Teknik olarak...
Beth'in babası kızını çok seviyordu ama kızının evli olmadığı bir adamla çocuk yapmasını kabullenemezdi.Beth bu ihtimalin olabileceğini sonradan düşündü. Buna Jack 'de düşünememişti. Beth Jack 'e bakarak,
-Kahretsin !
-Ne oldu tatlım ?
Beth durumu Jack 'e anlattı ve ,
-Şimdi ne halt yapacağız biz ?
Babam bizi öldürecek !İkiside kara kara düşünmeye başladılar. En sonunda Jack bir fikir buldu.
-Buldum !!! En yakın tarihte yıldırım nikahı kıyarız ve balayına çıkarız. Bebeği de orada yaptığımızı söyleriz. Nasıl ama ?
Dedi Jack.
-Olabilir ama umarım anlamazlar.
-Hayır. Anlamayacaklar.
O zaman nikahı organize etmeye başlayalım.Günlerden cuma ;
Beth ve Jack nikah işlemleri için evlendirme dairesine gittiler.
İkiside çok heyecanlıydı. Ama işler o kadarda kısa değilmiş...Evlendirme başkanı : nikahı 5 dakikada kıyamıyoruz o sadece filmlerde olur. Önce şu elimde gördüğünüz sağlık formunu bir doktora imzalatmalısınız. Kanınız uyuşuyormu diye kan testide yaptırmalısınız. Birde kimlik fotokopisi yeterli olacaktır.
Jack : Ama Beth zaten hamile. Kan testi gereklimi ?
Evlendirme başkanı : Evet. Gerekli yönetmelik böyle. Yapabileceğim bir şey yok.
Beth ve Jack en yakın hastaneye gittiler.
Ama Beth birden,
-Aşkım ben pencereyi açık unuttum yağmurda yağıyor. Hadi eve dönelim.
-Aşkım sen iğnedenmi korkuyorsun ?
-Vücuduma kocaman bir metal parçası sokup koca bir tüpe kanımı dolduracaklar !!!
-Abartma Beth. Sinek ısırığı gibi olucak .
-Hah ! Hiçte bile.
Doktorların ve Jack 'in yardımıyla sonunda Beth 'e iğne yapabildiler.
Son olarak sağlık raporu kalmıştı.
Onuda doktora imzalattılar.Kimlik fotokopisi de hazırdı. Artık evlenmek için hiç bir engel kalmamıştı.
Tekrardan evlendirme dairesine gittiler. Ve evlendiler...
Yağmurun altında el ele tutuşup yürüyordular.
Beth : Kocacım benim. Artık çok mutluyum.
Jack : Bende aşkım ...
İlham perisi trafikte kalmış.
Sonraki bölüm nasıl olsun?
Lütfen hikayeyi okuyun ,oylayın, hikayeyi paylaşın ve yorum yapın😘✌😄
Beni takip etmeyi unutmayın canlar❤✌🎭...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KLİNİK #Wattsy2019
Mystery / ThrillerHamile olan Beth kocasıyla balayına çıkmak için Amerika'da lüks 7 yıldızla bir otele yerleşiyorlar. Yoğun geçen bir günün ardından Beth ve kocası uyumak üzere odalarına çıkıyorlar. Uykuya dalan Beth gece saat 4 te uyanıyor ve kendini soğuk sessiz bi...