#10

33 6 6
                                    

Beth en sonunda bunu başarıp uykuya daldı.

Kabuslar görmeye devam ediyordu.
Zaman sanki geçmiyor saniyeler sayılmıyordu.
Bir anda her şey durdu.
Zaman , korku nefes.

Uyandı ve kendini boş bir odada buldu. İlk önce kendini hailan bir kabusta sanadı. Ama her şey gerçekti,
O bir odada yanlız uyanmıştı. Çok korkunçtu birden anlamaya başladı ama bu nasıl olurdu ki ?

-Kaç-ır-ıldım-mı ben ?
Beth korkudan konuşamıyordu bile.
Sonra açık bir pencereden içeri bir kedi girdi ve Beth 'e baktı onu süzüp kokladı ve zararsız olduğunu anladı.
Beth kedileri çok sevmezdi ama o kedi kendini Beth 'e sevdirdi.
Beth onu yavaşça okşamaya başladı üzüntüsünü ve gerginliğini onunla atmaya çalıştı. Ama nafile...

-Acaba senin adın ne olsun ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Acaba senin adın ne olsun ?

Biraz düşündü ve kararını verdi.
Chruch !
Chruch 'ü severken kollarına baktı ve kendi giydiği kıyafetleri göremedi.
Birisi ona başka kıyafetler giydirmişti
hemde onun izni olmadan ! Sanki onu saklama çalışıyorlar gibi bir çaba vardı üzerinde.
Bu saçmalık bir son bulmalıydı. Kapıyı açıp gitmek için kalktı ve kapıyı açtı. Kitli olmasını bekliyordu bu biraz tuhaftı. Ama kapı kolu kirliydi bir nevi boya gibi. Sonra birden eline bir şey bulaştı

-mürekkep ?

Orada siyah bir boya ne arıyordu ki ?
Elini üstüne silmeye çalıştı ama leke geçmedi.  Neler olduğuna bakmak için dışarı çıktı. Dışarıda kimse yoktu.
Her yer sessiz ve sakindi. Beth biraz ilkildi. Ve yürümeye başladı.

                                ***

Dışarı çıktım ve biraz bekledim bir ses duymayı bekledim...
Tek duyduğum ses açık bir musluktan damlayan su sesiydi. Biraz ortalıkta dolandım. Burası bir Kliniğe benziyordu. Hava biraz soğuktu bir battaniye bulup ona sarıldım. Koridor çok uzundu. En sonunda cesaretimi toplayıp. Bir odanın kapısını açtım oda boştu eski bir yemekhaneye benziyordu.

Gidip biraz orayı gezdim
Sonra bir hüzün geldi ben ve minik kızım buraya neden geldik ?
Bizle ne yapacaklar ?
Eve geri döne bilecekmiyiz??

🌙Sevgiler.


KLİNİK #Wattsy2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin