25. BÖLÜM: İtiraf

80.1K 3.2K 708
                                    


@YoungCrew1231 ithafen 🩵

~~~~~

"Hadi Afra, itiraf et." Okula geldiğimizden beri Ece ve Melis itiraf etmemi istiyorlar neyi itiraf edeceğimi bile bilmiyorum. Melis, "hadi Afra, Aras'dan eminiz de sen peki?" Dedi. Derin bir nefes aldım. "Siz değilmiydiniz bana, ona aşık olma yanlış kişi falan." Dedim. Ece, "Evet, ama artık birbirinize bağlandınız." Ofladım. "İnanmıyorum. Aras yine bir şeylerin peşinde, eminim." Dedim ve Ece'ye şüpeyle baktım. "Asıl sen söyle Ece'cim, Emre'yle aranda bir şey var da bizdenmi saklıyorsun?" Dedim onu sinir etmek için. Ece, "yok daha neler, o dağ kaçkını öküzle beraber olabileceğimizi düşünmüyorsunuz umarım." Dedi. Melis ve ben omuzlarımızı bilmiyoruz artık der gibi kaldırdık. Sonrada Melis'e döndüm. "Melis'cim, sen ve Yağız da neler oluyor. Bize söylemek ister misin?" Dedim. Melis, "O manyakla ne olabilir aramızda? Gerizekalı daha bir kızla nasıl konuşacağını bilmiyor." Dedi. Ece, "konu senle Arasdaydı ne ara bize geldi?" Dedi. "Of Ece, yok bir şey diyorum işte." Dedim. Melis, "bunları zamanı geldiğinde sana hatırlatıcam ama." Dedi. Ece, "Melis'e kesinlikle katılıyorum." Dediklerinde. "Tamam, hatırlatırsınız zamanı geldiğinde." Dedim. Artık bu konunu kapanmasını istiyordum. Ece kendi sırasına gittiğinde Batu yanıma geldi. "Kankim, ben seninle küstüm sen hiç beni sorma. Tamam Afra tamam. Anladım ben seni. Yeter, dinlemek istemiyorum seni Afra." Dedi garip garip hareketler yapıyordu. Gülümseyip, "bu aralar kafam biraz karışık, yoksa ben seni unuturmuyum Batu?" Dedim. "Ay canım, biliyorum beni seviyorsun. Eee nede olsa yakışıklıyım. Aramızda sır olarak kalsın. Aras'dan bile yakışıklıyım." Dedi. "Tabii ki de Aras'dan daha yakışıklısın. O bir ayı olduğu için seninle karşılaştırmak bile yanlış olur." Dedim. "Demek hakkımda konuşacak kadar çok seviyorsun beni." Batu'nun hemen yanında olan Aras konuştuğunda biraz şaşırmıştım. Ne zaman gelmişti hiç görmemiştim. Aras Batu'nun ensesinden tutup ayağıya kaldırdı. "Demek herkese ben Aras'dan daha yakışıklıyım diyorsun. Bunu sonra konuşacaz Batu." Dedi ve yanıma oturdu. "Tamam, sen de yakışıklısın kankacım kıskanmanın ne anlamı var." Dedi ayakta durmuş Aras'ı sinir etmeye çalışıyordu sanırım. Aras kafasını biraz kaldırıp Batu'ya baktı. "Şansını fazla zorlama istersen kardeşim, hadi yerine geç." Dedi. Batu, "ay bununda kıskançlığı tavan." Diyip Murat'ın yanındaki yerine oturdu. Emre, "hangi ders?" Dediğinde Batu cevap verdi. "Kel Mahmut'cuğumun dersi." Dedi gülerek. Yağız, "lan Batu adamı bir günde kendinden bıktırdın." Dedi. Batu, "valla hayatımda ilk defa bir hocayı sevdim. Bence kendini şanslı hissetmeli değil mi aşkım?" Dedi. Yağız kafasına vurdu. Batu bir şey demeyip önüne döndü. "Eee Afra ne diyorduk en son?" Dedi Aras konuşmaya başlayarak. "Bir şey demiyorduk." Dedim. "Buldum, arkamdan konuşacak kadar beni seviyorsun değil mi?" Dediğinde ofladım. "Seni sevmem için neden bile yok." Dedim. Aras, "yakışıklıyım, bu yetmez mi?" Dedi. "Aynızamanda, egolu, şımarık, kötü birisin. Ben bir neden göremiyorum." Dedim. "Yakışıklı olduğumu kabul ediyorsun yani." Dedi. "Sen kendini övmeye devam et." Dedim."sen de kaçmaya devam et." Dedi. Yüzüne baktığımda başka tarafa bakıyordu. Yok, yok Ece'nin dedikleri doğru olamaz. Aras bana nefretten başka hiçbir şey hisstemiyor. Nefes almam bile benden nefret etmesine yetiyordu, bunları söyleyen oydu. Varlığımdan nefret eden Aras bana... hayır olamaz kesin bir şeylerin peşinde eminim. Ama ben bu oyuna gelmem.

"Kel Mahmut hocam geldiiiii!" Dedi Batu bağırarak. Mahmut hoca ona sinirli bakıyordu. Batu ayağıya kalktı ve sınıfa döndü. "Bana bakın len! Eğer bu güzelim kel kafalı Mahmut hocama saygısızlık yaparsanız hepinizi kel yaparım." Dediğinde sınıfın çoğu gülmeye başladı. Mahmut hoca Batu'nun kafasına yavaş vurdu. "Geç lan bukalemun çocuğu, bu saçının hali ne?" Dedi. Batu, "siz de beğendiniz değil mi hocam? İsterseniz sizin saçınızada yapalım." Dedi ve hocanın kafasına baktı. "Ay ama sizin saçınız yok. Neyse biz de yanlarındaki saçları yaparız." Dedi gülerek. Hocayla dalga geçiyordu ve sınıfın hepsi gülüyordu. "Geç lan yerine, geç." Dedi Mahmut hoca sinirle. "Aman hocam siz sinirlenmeyin bakın sizin yüzünüz yerine, kafanızın ortası domates gibi kızarıyor." Dedi. Hoca tam bir adım attı Batu koşarak yerine geçti. Sonrada Murat'ın kafasına bir tane geçirip, "ne kel hocamı sinir ediyorsun?" Dedi. Murat, "bu tokatın hesabını vereceksin." Dedi. Batu'ya çok sinirli bakıyordu. "Mahmut hocacığım, Murat çok konuşuyor yanımdan alırmısınız onu." Dediğinde Mahmut hoca başını yukarı kaldırıp sabır diledi. Yağız haklıydı Batu hocayı bir gün de bıktırdı. "Sessiz olun derse başlayalım." Dedi. Batu, "susun! Sesiniz gelmesin yoksa ne yapacağımı biliyorsunuz. Hocacığım dersi anlatın. Ben hepsini tembihledim." Dedi. "Asıl susmayan sensin bukalemun çocuğu." Dedi. Batu ağızını açmış bir şey söyleyecekken. "Sakın, yoksa seni direkt disipline gönderirim." Dedi Mahmut hoca. Batu sesiz olunca Mahmut hoca dersi anlatmaya başladı.

YENİ OKUL (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin