Prolog

90 6 0
                                    

Byla noc. Hvězdy na cybertronské obloze svítily ponure jako kdyby se na celé město Iacon dívaly se slzami v očích. Jako kdyby jen při pohledu na štíhlého šedočerného mecha s rudými optikami klečícího nad hrobem své sestry a jejího syna plakaly. Starscream se nikdy nesrovnal s Raininou smrtí. Pořád za ní sem chodil, i když vstup do Iaconu měli Decepticoni přísně zakázán. On si vždycky našel cestu, jak se na hřbitov u Studnice dostat. Kdysi by tu svítila modrá záře z hlubiny Studnice, ale ta byla už téměř pět cyklů vyhaslá. A Cybertron... Byl teď bez života.

Někdy se i Starscream cítil téměř mrtvý. Neměl svou malou sestřičku u sebe a to ho neskutečně mrzelo. Jeho jiskra byla už dávno rozervaná na kusy a on se ji ani nesnažl dát zase dohromady. Nenáviděl se. Nenáviděl se za to, že ani nestihl potrestat jejího vraha. Že nemohl jí ani toho maličkého... Pomstít.

Očistil jejich zaprášený náhrobek. O hroby se tu už dávno nikdo nestaral. Od té doby, co začala válka, to byla něčí poslední starost. Mrtvých přibývalo a začínaly se zakládat nové hřbitovy. Kdo by se staral o tenhle starý? Kdo by se o něj vůbec starat chtěl?

Ucítil, jak mu po tváři stekla jedna slza. Ignoroval ji, jen se pořád díval na nápis vyrytý do kovu. Jak rád by ji zase viděl. Jak rád by ji objal a držel... Nepustil by ji za žádnou cenu.

,,Vidím, že jsem tě přeci jen zastihl," uchechtl se jakýsi hlas. Starscream hned vyskočil na nohy. Nabil blaster a rozhlédl se kolem sebe. Z toho hlasu mu přeběhl mráz po zádech. A jeho strach se ještě zvětšil, když zjistil, že kolem nikdo není.

,,Kdo je tam?" zavolal do prázdna. Odpovědí mu byl hluboký chladný smích, který se spíš podobal ševelení větru.

,,Nemusíš ze mě mít strach, Starscreame," pověděl mu hlas. ,,Jsem tady, protože pro tebe mám nabídku... Která se ti zaručeně bude líbit."

Starscream měl ale pořád nabitý blaster. ,,No tak se mi ukaž, jestli ti mám věřit," zavrčel.

,,Jak si přeješ..." ozvalo se. A v tu chvíli se před Starscreamem objevila jakási silueta pulzující tlumeným fialovým světlem. Nebyla tomu vidět tvář ani jiné části těla. Byl to jen... Fialový stín. Starscream se toho lekl a couvl, ale silueta k němu natáhla ruce. ,,Neměj ze mě strach. Nic ti neudělám," ujistila ho. ,,Jsem Unicron... A jsem tady, abych ti něco nabídl."

Starscream vyvalil optiky. ,,Unicron?" zeptal se nedůvěřivě. ,,Toho přece Primus vykázal před milénii. Jak by se dostal sem, huh?" trochu se zašklebil.

Unicron si odfrkl. ,,Můj bratr mi teď už nemůže zabránit se na Cybertron dostat... Ale jsem moc slabý. Tady jsem se zvládl objevit jen kvůli množství temného energonu, který sem ta vaše armáda shodila..." trochu zasípal. Vypadalo to, že ho i tohle matné zjevení značně vyčerpává. ,,Abych se mohl zjevit plně... Potřebuju tvou pomoc."

Starscream se zarazil. ,,Jo, jasně, pomůžu pánu temnot zničit mojí domovskou planetu úplně," uchechtl se. ,,Ne, děkuju."

Unicron se ale nenechal odbýt. ,,Pomůžu ti pomstít tvou sestru a jejího nenarozeného syna," nabídl mu. ,,Když mi ty pomůžeš dostat se k moci..."

,,Její vrah je mrtvý," zavrčel Starscream. ,,Není ji jak pomstít."

,,A jsi si tím jistý?" zeptal se Unicron a přišel k rudookému mechovi blíž. ,,Přemýšlej... Komu jsi věřil, že ji ochrání?" zasyčel. Starscream neodpovídal, jen sklopil pohled. ,,Komu jsi svěřil její život... A kdo tě zklamal?"

To Scream zvedl hlavu. ,,Megatron," vypálil hned. Unicron se ve své neviditelné tváři zašklebil.

,,To na něj máš vztek... Ne na sebe. Ne na Cruxe. Ne na Optima. Ale na něj... Nemám pravdu?" syčel jako nějaký plaz. Ale Starscream zase vypnul svůj blaster.

,,Pokračuj..." vyzval Unicrona. A ten pokračoval s radostí.

,,Pomůžu ti ho zabít... Dostanu tě na cybertronský trůn, budeš moct ztrestat všechny, kdo si to zaslouží. Všechny, kdo jí kdy v životě nějak ublížili... Když mi pomůžeš." Natáhl k němu ruku. ,,Jsem na planetě zvané Země. Zanedlouho se na ni dostanete... A po tobě budu chtít, abys mě našel a nabídl mi své služby. Mou moc tvoří počet stoupenců... Od mé porážky Alpha Trionem nemám žádné, proto jsem tak slabý. Ale když mi umožníš znovu získat sílu.. Kdo ví... Třeba ji nejen pomstíme... Ale i přivedeme zpět k životu."

Starscream ztuhl na místě. Mohl... Mohl ji zas vidět? Ji... I toho maličkého? Má Unicronovu ruku přijmout? Má se zaprodat... Zlu? ,,Dokážeš... Ji vrátit zpět?" vypravil ze sebe. Unicron přikývl.

,,Temný energon dokáže i nemožné," odpověděl mu. ,,Tak co? Přijímáš mou nabídku?"

Starscream měl v tu chvíli v hlavě temno. Možnost, že Rain zase uvidí, mu zastřela myšlení. Natáhl k Unicronovi ruku a přijal tak tu jeho.

,,Přijímám," řekl jen.

Unicron na to kývl hlavou. A v ten moment... Byl ten tam.

Transformers Prime: Tajemství Planety Země (KOREKCE) - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat