Kapitola 19: V zajetí temného lorda

15 2 0
                                    

Tak proto... Proto Primus Alpha Triona uznal za Prima. Proto uznal za Prima i Optima. Ale proč? Proč mu o tom Trion nikdy neřekl? Proč se nesvěřil ani Hallrun? To jemu ani Megatronovi nikdo nevěřil?

Unicron Optima držel neustále za zátylek a tlačil ho dolů. Optimovy nohy povolily, jak nad nimi neměl kontrolu a on spadl na kolena. Cítil se poníženě. Ne jenom, že mu právě Unicron prozradil, že jeho otec a i on sám se stali Primem díky podvodu a znečištění jádra Cybertronu, ale on před ním teď ještě klečí na kolenou!

,,Už věříš? Už chápeš, proč ty a já - jsme jedním?" smál se Unicron šíleně. Tlačil Optima stále níž a níž. Optimus mlčel. Neodpovídal. Snažil se udržet se a nepokleknout úplně. Nechtěl udělat Temnému Pánu tu radost a podvolit se jeho vůli.

,,Ať je to jakkoliv, ty a já jedním nikdy nebudeme," procedil mezi zaťatými zuby. Unicron mu odpověděl pořádnou ránou přes týlo. Tohle Optima přece jen srazilo na zem. Světená vlákna zmizela a on se zase mohl hýbat. Nadzvedl se na loktech a otočil se na záda. Unicron se smál, tak chladně a šíleně, až se snad všechny stěny otřásly. Vzal Optima pod krkem a vytáhl ho na nohy. Tedy, spíš ho zvedl tak vysoko, že se jeho nohy ani nedotýkaly země. Natlačil ho na jednu stěnu.

,,Podívej se mi do očí a řekni to znovu, hochu..." sykl Optimovi do tváře. Volnou rukou mu naklonil hlavu tak, aby si viděli do optik. ,,Jsi si vážně tak moc jistý, nebo o tom sám pochybuješ?" Optimus mu odpověděl jen bolestným zavrčením, když ucítil, jak se mu to něco opět tlačí do hlavy. ,,Pochybuješ," uchechtl se Unicron znovu, ,,Inu, máš k tomu dobrý důvod."

Optimovi se před očima mihlo pár scén. On, jak odrazuje Cliffjumpera. Potom zase on, jak útočí na Arcee a následně bojuje s Megatronem. V obou případech měl Optimus optiky jasně fialové.

Když znovu přišel k sobě, zase ucítil Unicronovu ruku na svém hrdle.

,,Ty a já jsme stejní. Jsi moje loutka, Prime. A já si tě teď jen uvážu na nitky, abych s tebou mohl plně hýbat!" smál se Unicron, mezitím co se zrakem vpíjel do Optima. Optimus cítil, jak z něj vysává energii. Chtěl se bránit, ale nemohl. Unicron ho jenom silou své vůle přepnul do úsporného režimu.

...

,,Pořád se neozývá," pronesl Bulkhead po asi jednom mikrokliku. Megatron pořád stál u toho vchodu. Několikrát se přistihl, že přechází z jedné strany chodby na druhou. Že by se o Optima vážně bál? Ne - to ne. Bylo mu jedno, jak Optimus dopadne. Nezáleželo mu na něm... Ale stejně...

Měl pocit, že se s Optimem za tu dobu co do téhle jeskyně vešli, docela sblížili. Že se jejich cesty přece jenom sešly. A teď ještě ty meče. Megatronův meč byl schovaný v pochvě u opasku, ale pořád pulzoval jemným fialovým světlem. Alpha Trion zřejmě věděl, co dělá, když jim ty meče dával.

,,Zkoušels mu aspoň volat?" zeptal se Ratchet svého velkého zeleného druha.

,,Jo, jasně že jo, Ratchete. Ale jaksi to bylo k ničemu. Neodpovídá mi." Bulkhead hodil vysílačku Cliffjumperovi. Když už se chtěl Megatron ozvat, že by bylo lepší nečekat a vlítnout do té díry ve zdi v plné parádě, uslyšel v hlavě Unicronův hlas - ale nezdálo se, že by mluvil na něj.

,,Podívej se mi do očí a řekni to znovu, hochu..." Megatron se opřel rukou o zeď a zavřel oči. Viděl je před sebou, oba dva. Rozmazaně, ale viděl je. Unicron držel Optima ve vzduchu. Optimův meč ležel opodál. A Optimus, ať se bránil jak chtěl, nemohl se z Unicronova sevření vymanit.

,,Jsi moje loutka, Prime. A já si tě teď jen přivážu na nitky, abych s tebou mohl plně hýbat!"

Megatron otevřel oči a rychle se narovnal. Optimus měl potíže. A docela parádní. No jo, celý on. Podceňuje svoje nepřátele a to ho potom stojí vítězství.

Transformers Prime: Tajemství Planety Země (KOREKCE) - DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat