Ba:Sen ciddisin.
D.O:Evet ne var ki bunda?
Se:Hyung farkındamısın bilmiyor ama yılın en kötü gününde bu dağ evinde elektrikler kesik bir şekilde oturuyorken birde üstüne üstlük korku hikayeleri anlatmamızı mı istiyorsun.
Ka:Bana uyar açıkçası.
Xi:Tabi gece korkudan yanımıza gelen kişi sen olmuyorsun.
Cha:Hyung gerçekten bu konu hala aklında mı?
Che:Nasıl olmasın ki sadece bizi uyandırmayı bırak bütün sokağı uykusundan ettin.
Lu:Evet en sonunda kapımıza polisi getirmeyide başardın.
Cha:Bence çok abartmaya başladınız sonuçta beni bu duruma düşüren sizdiniz.
Ta:Evet Kris Hyung'un ayağına yapıştığın o anıda biz sana yaşattık zaten.
D.O:Biraz sussanız diyorum.
Ta:Sadece korku hikayelerini duymak istemiyorum o kadar.
La:Bu şekilde kaldığımız sürece buradan daha çok korkacaksın biliyorsun değil mi?
D.O:Tao o zaman ne yapmamız lazım şu an.Çünkü 2 saatten beri hepinizin boş duruşunu izliyorum.Siz ortaya bir fikrinizi atın.Tabi başka yapabileceğimiz bir şey varsa.
Che:Sırasıyla seçtiğimiz hikayelerimizi anlatalım birbirimize ve arasından en korkuncunu seçelim.Cezası ise hangi üye kazanırsa ona 1 hafta boyunca diğerleri hizmet eder.
Su:O zaman şu gergin ortamdan bir kurtulup ilk olaraka benim anlatacağım hikayeye geçebiliriz.
Se:Bir dakika Hyung ilk sen mi anlatıcaksın?
Su.Başlamamı istiyor musunuz.
Ba:Bence Artık anlatsan diyorum.
Su:Tamam be...İşte hikayem, her şey 2 üyenin boş programlarından dolayı evde yalnız başına kalmasıyla başladı.
❀
Diğer üyeler kendi sahnelerinin çekimi için sete giderken biz yani Sehun ve Ben yer aldığımız sahneleri erkenden çekip bitirdiğimiz için bu gün beraber evde yalnız kalıcaktık.İşte bu yüzden biraz kafa dağıtmak istiyorduk.Marketten aldığımız içkileri masaya koyup bir güzel hazırladığımız yemeğimizi yedik.Aynı zamanda eskilerden konuşuyorduk.Açıkçası bu konular hakkında konuşmak hoşuma gidiyordu.Bazen bu tarz anılar biriktirmeyi seviyordum.Uzun bir aradan sonra saatlerce dinlenip konuşmak bize iyi gelmişti.Yemeklerimiz bitip sohbetimizi yarıda kestikten sonra masadaki her şeyi toplayıp mutfağa götürdük.
Se:Hyung bir şey düşündüm de...
Su:Bende şu ağzındaki bakla ne zaman çıkar diye düşünüyordum.
Se:Ya biliyorsun bu dönemler biraz stresliyim.Hepimiz stresliyiz ve bir şeylerin üzerine daha çok gittikçe fazlasıyla batırıyormuş hissi vermeye başladı bana artık.
Su:Yani tam olarak ne demeye çalıştığını anlamadım.
Bulunduğum yerdeki masaya yaslanıp onu daha dikkatli bir şekilde dinlemeye başladım.
Se:Diyorum ki senle yarın şirkete gidip SM'in vereceği tatil planı üzerinden biraz daha mı geçsek.
Su:Sehun biliyorsun bu aralar bayağı yoğunuz ve şirketin bunu vermesini bırak, bir kere düşündüğünü bile zannetmiyorum.
Se:Neyse en azından şu an biraz olsa bile rahatladık.
Su:Bir de iyi tarafından bak beraber daha çok konuşulacak konu çıktı demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Döngü
HororEvde okulda sokakta...Onlar her yerdeler.Ama en sevdikleri yerler aralıklar.Şu an sen bunu okurken kapı arasından hala seni izlemeye devam ediyorlar.Eğer onları fark edersen bu senin için çok büyük bir başlangıç olucak. Şu an bu metinleri yazarken b...