Sınıfa girmemle en yakın arkadaşım Öykünün bana seslenmesiyle olduğum yerde durdum.
"Ezgi kantine iniyorum geliyo musun ? "
diye sorduğunda başımla onaylayıp cüzdanımı alıp yanına gittim . Merdivenlerden aşağıya inerken Öyküye anlatıp anlatmamak arasında gidiyordum. Kantinden bir muzlu süt birde muzlu kek alıp bir masaya oturduk.
Ben de ona bu anonim olayını anlattım. Oda ağzı açık beni dinlemişti. Tabi kitaplara beğenerek okurduk ama insanın başına gelince bi tuhaf oluyodu kendini özel hissediyodu , çünkü kendi numarasını yakınları dışında kimseye vermezdi . Kantinden çıkmış ilerlerken birine çarpmasıyla muzlu sütünün elinden düşmesi bir oldu.
Sanki evladına bakan acılı anne gibi muzlu sütüme baktım daha onun dibine kadar içip pipetle garip sesler çıkarcaktım . Hızla kaşlarımı çatıp bana çarpan kişiye baktım . Bu okulun yakışıklı ama kimseye yüz vermeyen çocuğuydu. Koridorda bir kaç kişinin bakışını üzerimizde hissettim nede olsa okulun kimseye yüz vermeyen çocuğu bana çarpmış ve herkes tepkimi merak ediyodu. Bir dakika ya bu çocuğun adı neydi hıh hatırladım Meriç bir ara çok popüler di . Tekrar bakışlarımı yere çevirip acıyla yerde yatan muzlu sütüme baktım ve Meriçe dönerek;
"Kör müsün ya niye önüne bakmıyosun gitti muzlu sütüm sen önüne baksaydın ben şimdi onu içiyor olcaktım." Dudaklarımı büzerek yerdeki muzlu sütüme bakmaya devam ettim.Tam o sırada Meriç in sesiyle irkildim.
"Ne bağırıyosun kızım ya ? Alırız yenisi hem dudaklarını büzüp acılı anne gibi bakma süte alt tarafı bir süt" dedi.
Başımı onaylarca salladım ve sınıfa doğru yol aldım.Dersimiz beden di ve ben sınıfa girer girmez kafamı sıraya gömdüm sınıf kapısının açılmasıyla kafamı kaldırıp gelen kişiye baktım. Meriç mi meriçin ne işi vardı sınıfta elinde iki tane muzlu süt vardı ve gelip sırama bıraktı tam çıkacakken arkasından seslendim.
"İyide benim sadece bir tane sütümü döktün ?"
dedim sorarcasına verdiği cevapla olduğum yerde öylece kaldım.
"İkincisi anonimden" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUZLU SÜT (TAMAMLANDI )
Short Story+ Neden anlamıyosun seninle konuşmak istemiyorum!!! -Bak benimle 1 ay konuş yanlızca lütfen ??? +Bir şartım var -Ne ? +Bana bir kutu muzlu süt alacaksın -Kabul