Birinin koluma dokunmasıyla gözlerimi açtım. Karşımda az önceki ebe duruyordu.Ona sorarcasına bakınca söze giriş yaptı.
"Beyfendi eşinizin doğumu bitti bebekde kendiside şu anda gayet iyi sizi çağırmamı eşiniz ." Dediği şeyler beynimi içinde yankılanıyordu.
Sadece kabustu sadece kabusmuş. Şu anda karımda kızımda iyiydi. Ebeye bakarak ;
"Kabusmuş"dedim ebe ne dediğimi anlamadığına dair bakışlar atıyordu bana deli gibi gözüktüğümde emindim. Şoktan çıkıp
"Hangi odadalar" diye sordum. Ebe ;
"4. Kat 321 numaralı oda " dedi ve yanımdan ayrıldı. Odaya doğru ilerlerken Öykü Burak Beste Barış 4 lü telaşlı bir şekilde bana doğru geliyorlardı. İlk yanıma gelip soru soran Öykü oldu.
" Nolur iyiler de nolur " dedi. Onlarda haklıydı doktorlar aldırmamız konusunda bizi çoğu kez uyarmışlardı ama Ezgi onu asla aldırmak istemediğini söyledi. Başımı olumlu anlamda salladım hepsinin yüzünde ferahlama vardı.
Hep birlikte kaldıkları odaya doğru ilerledik kapıyı açmamla gördüğüm manzara karşısında gözümde yaş damladı 2 dünya güzeli karşımdaydı.
Ezginin kucağında yaprak òylece ona bakıyordu. Yanlarına gidip ezginin alnından öptüm. Yaprağı kucağıma alıp o güzel kokusunu içime çektim. Bizimde hikayemiz bòyle olcakmış.
MUTLU SONSUZ.
Bildiğiniz üzere Türkiye de kadına şiddet gittikçe arttı buna dur denilmedi. Kadınlar sevilir dòvülmez.
Kadından anne olur kadından eş olur kadına el kalkmaz en son kızının gözünün ònünde baba olduğu iddia edilen şerefsiz kızının ònünde annesinin boynunu kesti . Kızı "ölmeni istemiyorum anne!" Derken "ölmek istemiyorum" diyen bi anne ya o kız bòyle cani insanlar yüzünden annesiz kaldı. En kòtüsü annesi gözünün önünde öldü . O kızın psikolojisi ne olcak anne sevgisi ne olcak .KADIN SEVİLİR ÇOCUK SEVİLİR.
ARTIK KADINA ŞİDDET VE TACİZ OLAYLARI OLSUN İSTEMIYORUZ . HİC BİRİNİZ SESSÍZ KALMAYIN. KADIN SUSUYORSA KORKUYORDUR ÇOCUK SUSUYORSA KORKUYORDUR. SEN KORKMA HİÇ BİRİNE SESSİZ KALMA
EMİNE BULUT
ALLAH RAHMET EYLESİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUZLU SÜT (TAMAMLANDI )
Kısa Hikaye+ Neden anlamıyosun seninle konuşmak istemiyorum!!! -Bak benimle 1 ay konuş yanlızca lütfen ??? +Bir şartım var -Ne ? +Bana bir kutu muzlu süt alacaksın -Kabul