1

24 1 0
                                    



Ben ve şu saçma hikayem,saçma hayal dünyam,saçma karakterler,saçma klasik lise hikayesi herneyse ben yazarken eğleniyorum önemli olan bu değil mi zaten umarım sizde okurken eğlenirsiniz.♥️🖤
Not:karakterleri hikayede tanıtmadım zaten okumaya devam ederken tanırsınız diye düşündüm.
çok konuştum neyse okuyun siz :)

. . . . .

Hedefime ulaşmak üzereyim.Evet,evet son adımlarım dayan Lara iki adım kaldı.Vee
"Hanımefendi onu alamazsınız onu biri ayıttırdı."
Duyduğum şeyle kafamı ağır ağır görevliye çevirdim.
"NEEE! burası bim bee bim ne bu restoranda masa mı ayıttırıyor.Hangi cahilmiş o tövbe tövbe bunlarıda mı görcektim."sonları yaşlı huysuz teyzeler gibi söylemiştim.
"Sen önce bir nefes alsana."bu görevlinin sesi değildi erkek sesiydi 'sen nerden çıktın yavrum' istifimi bozmadan yine ağır ağır kafamı çevirdim.
"Sanane bee ağaç olup söylesen tamam dicem o hiç değilse oksijen üretiyor hayır yani sen hayırdır.!?" Dedim bana tiksinirce baktı.Ay kıçımın kenarı
"Bunu ben ayırttım şimdi izninle."dedi demek o caahııl sensin yiğit
"Ayırtmış olabilirsin ama burası BİM evlat bırakta alim gidim."dedim sabır çeker gibi havaya baktı.Dil çıkardım,şimdi siz bunlar ne için bu kadar kavga ediyorlar üstelik BİM de çikolata evet yanlış duymadınız çikolata ben o kadar uzak yollardan gelim üşenmeden ve bi tane kalsın bu hıyar tarlası 'bin iyirttim şimdi izninli'desin
"Çattık yaa."dedi sinirli sinirli cüzdanını çıkardı.Para çıkardı vayy zenginsin haa evli mi acaba?
"Al şu parayı git başka bişey al kendine."dedi bi paraya baktım bi önümdeki hıyara normal koşullarda parayı cebe atar eyvallah der giderim ama gururlu ben şuan iş başında yapcak bişey yok.
"Lan hıyar tarlası senin karşında dilenci falan mı var hayırdır sen yaa gören Bimin kurucusu haa."dedim sinirli sinirli sonra iki kollarımdan tutulunca
"Noluyor amk yaa."dedim sinir ve şaşkınlıkla.
"Güvenlik ne geziyor amk Bimdeyiz lan Ayy kesin delirdim.Delirdim ben dimi?"dedim güvenliğin birine dönerek bena kapıya kadar!!eşlik ettikten sonra kapıya baktım.
"Eee BURASI BİM LAN" dedim bağırarak sonra bi evin yoluna baktım.İçime hüzün doğdu çok uzak ve ben boş boş gidiyorum.Yoldan karşıya geçince kapıyı çaldım nee! Bim evin karşısında olabilir ama uzak iştee
"Bende üşenip yolda ölü taklidi falan yaparsın sanıyordum."dedi annem
"Moralim bozuk mother bulaşma."dedim elimi kalbime götürerek.
"Yarın okul açılıyor git eksiklerine bakta halledelim."dedi
"Off yaa şimdi yukarı çıkıcam da,eksiklere bakacam da,sonra eksikleri listelicem de,son-"
"Ayy sus Lara lütfen sus."dedi elimi ağzıma fermuar çeker gibi yaptım.
"Herşeye üşeniyor ama konu konuşmak olunca Asla üşenmez.Neyse ben hallederim."dedi
"Ay ben seni yerim."dedim sarıldım teşekkür ettikten sonra odama çıktım.
"Ne gündü bee"diyip yüzümü buruşturdum.Duvardaki Saate baktım 17:50'ydi.Arkadaşım olan 'sülalesi raad' Elif'i aramak vardı ama telefonu masada görünce üşendim.Aman yarın okulda görürüm azcık uyuyiim.

• • • • • • • • • • • • • • • • • •

"Kız kalk kime diyorum."diyen annemin sevgi dolu! Sözcükleriyle açtım gözlerimi.
"Ne var mother yaa?"dedim saf saf anneme bakarak.
"Okula ilk günden geç kalcan kalk hazırlan çabuk."dedi
"Aman bende bişey oldu sandım peh"dedim elimi boşver der gibi yaparak.
"Off Lara beni sinir etme çabuk 5 dakikan var."dedi tehdit edercesine sonra gitti.
"5 dakika ne yaa offf."dedim kendi kendime

Sonunda aşağı indiğimde
"Sen dua et okulun ilk günü."dedi
"Kime dua etcem okula mı?aman aman kalsın sen yine beni döv anne çekinme komalık et beni valla bak çekin-Aahhg napıyon ya?"dedim acıyla kulağımı çekmişti.
"Düzgün konuş kız."dedi
"Aman bee."dedim ve arabaya doğru yürüdük.
Sessiz sessiz giderken yolda Ömer'i gördüm.Ömeri işaret ederek
"İnsanlık ve benim için ez şunu kurtulalım.İçerde ben sana bakarım merak etme."dedim ciddiyetle
"Artık sana bişey demicem Lara sen ve şu ağzından çıkan hayırsız laflar."dedi ee ne dedim ki ben şimdi doğruya doğru.Tamam arkadaşım olabilir ama parazit gibi ben insanlığı düşünüyorum sonra yine Lara suçlu ölim ben ya öliim.
"Kız ne düşünüyor geldik insene."dedi
"Anne yapma lütfen bırakma beni.Ben senin kızınım yaa kızın yapma bunu bize."dedim Annem 'Allahım sabır ver'der gibi havaya baktı.
"Lara iniyomusun sürükleyerek sınıfına mı çıkarim?"yapar mıydı?kesinlikle.
"Tamam yaa gidiyorum."dedim arabadan çıkarak öpücük attıp okula doğru yürüdüm.
Üşengeç bir insan nasıl yürürse öyle giriyordum okula artıkın nasıl oluyorsa.Etrafta selam verenlere 'tiksiniyem sizden'bakışı atıp sınıfıma doğru devam ediyordum.

"Ohhh bir an hiç bitmicek sanmıştım."dedim elimin tersiyle alnımı sildim.
"Lara nerdesin sen?insan bir arar dimi üstelik 2.kattayız abartma sanki Everest'e tırmanmış."dedi Elif olcak biyolojik yaratık.
"Saanne bee hem seni aramamak benim suçum değil telefon uzağımdaydı."dedim gözlerimi kaçırarak.
"Neyse affettim çünkü anlatmam gereken dedikodular var."dedi heycanla.
"Ay kız keşke çekirdek getirseydim böyle kuru kuru gitmez o şimdi."dedim sınıfta bi kaç kişi vardı.Lan saat kaç hani geç kalmıştım.Anne sen beni katil eden!
"Kanka okula yeni biri geliyormuş."dedi heycanla
"Ohha- lan bunun neresi dedikodu."dedim sinirle Elif'e
"Dur kızım daha bitmedi.Okulun sahibinin oğluymuş."dedi
"Ben hala bi dedikodu göremiyorum."Elif'in yüzüne yaklaşarak.
"Off Lara okulun sahibinin oğlu değil aslında."dedi
"Gece uyumadın mı sen? Ya da dur ateşin falan var."dedim elimi alnına koyarak.
"Lara yaa oğlu değil oğulları."dedi
"İyi İyi Allah analı babalı büyütsün.Bundan bizene Elif yaw orijinal dedikodu yohhmu yavru."dedim masamın üzerine oturarak.
"Taze bitti."dedi dudak büzerek 'umutsuz vaka'gibi bakarak bahçeye baktım.
11.sınıftım ve yeni gelen 9 Lara bakarak orta parmak çektim.Hakkım çünkü bizde bu yollardan geçtik be anam.
Zil çalmasıyla ayaklandık çünkümm aşağıda sıra olunmak zorundaydı!
"Sen geç sıraya ben tuvalete gidiyorum.Haa bu arada bi isteğin varmı ordan."dedim gülerek
"İğrençsin lan."dedi tiksinerek öpücük attım.
İşlerimi hallettikten sonra müdür hala konuşuyordu.iyide ben şimdi çıkamam herkes bana bakar.Aman işime gelir müdürün sesini duymam azıcık ohhh.
Sınıflar dağılırken sınıfa geçtim.
"Nerdesin sen yaaa Harika bombam va-"sözünü kestim
"Sabahta vardı ama bi hayır göremedik."dedim dil çıkardı.İçeri yabancı hoca gelince şoka girdik çünkü artık Bimi bıraktık olanlardan sonra.Düşününce ürperir gibi oldum.
"Ben Hülya Matematik öğretmeniyim yeniyim."
"Oha yeniymiş lan nasıl farketmedik."dedim öndeki sıralar duyacak şekilde duyanlar kıkırdadı.
"İlk gün kendi aranızda konuşuna serbestsiniz."dedi bi an fonksiyonlardan başlayıp polinomlara ilerlicek sandıydım.Allah kurtardı gız.
Kapı çalınca içeri müdür ve iki çocuk girince meraklı gözler ki ben değilim,kapıya baktık.
"Yeni arkadaşlarınız tanışın kaynaşın.İyi dersler size."dedi kaçarak evet evet kaçarak çıktı.
"Daha karpuz kesceyydik dur hele."dedim hoca dahil herkes güldü.
"Tanıtın kendinizi."dedi esmer ve birde yüzünü tam göremediğim çocuk.Esmer olan atıldı.
"Murat Atılgan soyismimden anlaşıldığı üzere kolej sahibinin oğluyum."dedi vuhuuw yavrum bana gidelim mi?
Sınıf hayran hayran bakarken yüzünü görmediğim çocuk öne atıldı.
"Burak Atılgan."dedi

"AMA BUUU HIYAR ÇIKTI!"

Ben ve şu saçma hikayem,saçma hayal dünyam,saçma karakterler,saçma klasik lise hikayesi herneyse ben yazarken eğleniyorum önemli olan bu değil mi zaten umarım sizde okurken eğlenirsiniz.♥️🖤
Not:karakterleri hikayede tanıtmadım zaten okumaya devam ederken tanırsınız diye düşündüm.
çok konuştum neyse okuyun siz :)

Sen hayırdır yaw!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin