3

9 3 0
                                    

Nasıl gidiyor?Yorum yapın lütfen yaa ihtiyacım var ne eksik ne fazla bilmem lazım.Neyse okuyun çocuklarım okuyun.😂

. . . . . . . . . .

Murat'la o telefon çocuk gülmeye başladı.Hıyar ağası ters ters bakınca sustular.Bana baktı
"Ne garip bişeysin yaa hayır bide çirkinsinde nerden geliyor bu özgüven."dedi haa sen baya bozuldun hıyar ağası dememe.zaferle gülümsedim.
"Çirkin mi?Pardon seni ciddiye alamadım Brad pitt olarak bunu söyleseydin belki ciddiye alırdım."dedim ayağa kalkarak.Karşı karşıya durduk benden uzundu.Ben gülüyordum o ise sanki tavuklar karşısında direk dansı yapıyorda onları durdurmaya çalışıyor ama başaramadığı için sinirleniyor gibiydi.Zil çalınca ortamdaki hava bozuldu.Yerlerimize oturduk ben yine umursamaz umursamaz uyudum.

"Lara zil çaldı kalk."dedi Elif
"Dur hele 5 saat daha."dedim gözüm kapalı.
"Lara eve gidiyoruz son saat Bitti."dedi oha be ne ara
"Ayy evimi özledim."dedim sanki az önce uyumamış biri gibiydim.Elif hayretle baktı.
"Ne kadar dengesiz birisin sen be."dedi dil çıkardım
"Bilmediğim şeylerden bahset bana bebek."
Aşağı indik Ömer gelmicekti malum yeni kankasıyla randevusu var.
"Elif yaa otobüsü mü beklesek üşeniyorum ben."dedim üzgün üzgün
"Şaşıracaksın ama bende."dedi normalde eve koşarak gidip gelen biri bunu dedi
"Ee sen ben olmuşsun haberin yok kız."diyip koluna vurdum güldü.Otobüs çok zaman geçmeden geldi.Boş yer vardı Allahtan kalabalık değildi.Cam kenarına oturdum fazla mesafe yoktu evlerimize.Elif'lerle bizim evin arasında 3 ev vardı.Dışarı dikkatlice baktım.Murat'ı görünce fark etmiş olmalı ki o'da bana baktı.Kendi çapımla komik hareketler yaptım.Sonra zaten geçmiştik orayı.Elif'e baktım çocuk kesiyordu.
"Lara hiç ümitlenme önce ben gördüm."dedi bana bakmadan gözünü ayırmıyordu.Omuz silkip ayağa kalktım.Elifi dürttüm
"Geldik kız kalk ayağa."dedim
"Ben bi sonraki durakta incem kanka geleceğim söz konusu şuan çocuklarımıza kadar hayal ettim."dedi çoçuğa bakarak.
"Ne bohh yersen ye."dedim ve indim.

Evin kapısını çaldım.Annem açınca içeri attım kendimi.
"Ayy ayy senin bu kızını harcıyorlar kızz."dedim koltuğa yayılarak.
"Kalk kız şurdan önce üstünü değiştir sonra otur demiyormuyum."dedi
"Bilmem diyormuşum."dedim salağa yatarak.Kötü kötü bakınca kalkıp odama gittim.Üstüme en rahat pijamalarımı giydim.Üstünde Mickey mouse vardı.Aklıma Abur cubur gelince markete gitmem gerektiğini anladım.Üzerime bakıp omuz silkip aşağı indim.
"Anne ben markete gidiyorum."dedim koşarak yanıma geldi.Noluyor bee?
"Ateşinde yok ki."dedi elini alnıma koyarak düşünceli bir şekilde
"Eskisi gibi üşengeç hissetmiyorum kendimi.Tamam hissediyorum ama o kadar fazla değil."dedim alnımdan öptü
"İşte benim kızım."dedi gururla kapıdan çıkıyorken
"O halde mi gitcen kız."dedi
"Evet markete gidiyorum alt tarafı napcam ordaki çikolatalara kendimi mi beğendircem."dedim ayakkabılarımı giyerken.Ne kombindi ama bee pijamalar ve altında beyaz spor ayakkabılar.

Markete girince tanımadığım kişiler bana kaval çalan koyunmuşum gibi bakıyorlardı.Hüseyin amcaya döndüm kendisi market sahibi ve çalışanı.
"Kolay gelsin Hüseyin amca."dedim ve yanında duran lolipopu açıp ağızıma koydum.
"Sağol deli kız."dedi gülerek arkamı döndüm alışveriş arabasını alıp
"Ben bir tur atayım."dedim kafasını salladı.
"Yine sakarlık yapma."diye bağırdı arkamdan
"Aşk olsun hiç yaparmıyım ayıp ettin hüseyin amca."diyip sürmeye başladım.Abur cubur reyonuna gelince bakındım.Elime gelenleri alırken elimden bi kaç tanesi düştü.Eğilip almaya çalışırken bir yandan arabayı tutuyordum.Araba elimden kayınca ayağa kalktım elimdekilerle.
"Ahhg"diye ses gelince kafamı kaldırdım.
"Ee yohh artok yonomo son."dedim boğuk boğuk lolipoptan dolayı.Ellerim dolu ağzımda bir lolipop ve üzerimde Mickey mouse lu pijama karşımda ise Hıyar vardı.
"Bela gibisin gerçekten."dedi dil çıkarmaya çalıştım ama şekerden pek mümkün olmadı.lolipopu çıkarıp
"Aman ben meraklıyım sana ."dedim burun kıvırarak.Elimdekileri arabaya koyarken
"Aaa Lara değil mi o?"dedi Murat
"Hııı maalesef."dedim güldü bu da ne desem gülüyor.
"Gerçekten çok komik bir kızsın tam kankalık.Bir kankaya ihtiyacın olursa her zaman burdayım."dedi gülerek haa sen hıyara benzemiyorsun gülüp elimi yumruk yapıp kalbime vurdum.
"Listeye eklendiniz biz size döneriz."dedim ciddiyetle güldü
"Gerçekten mi Murat başka biri bulamadın mı kanka olcak."dedi
"Kıskanma bee."dedim çemkirerek.
"Seni mi kıskancam güldürme."dedi dil çıkardım.
"Neyse gidiyom ben Murat iyi akşamlar sana."dedim Murat'a bakarak Hıyar yokmuş gibi.
"Teklifimi düşün ."dedi
"Hatırlat ben unuturum."diyip omuz silktim.Kafa salladı

Marketten çıktıktan sonra hava baya kararmıştı.Eve girince yemek hazırdı babam evde yoktu her zamanki gibi kendisi şirket sahibi.İşle uğraşıcam diye bizi unutuyordu.Üzülmüyo değildik ama alışmıştık artık.yemeğimi yedikten sonra
"Mother sen insana kilo aldırırsın."dedim güldü
"Afiyet olsun."dedi odama çıkıp telefonuma baktım.Eliften ses seda yoktu.
'Nerdesin kız yoksa çocuk hayalini gerçekleştirme aşamasına mı geçtin.'

Diye mesaj attım.

'Yok be evli çıktı.yarın anlatırım.'

Dedi biz telefonla ne konuşmak ne de mesajlaşmayı severdik.Bu özelliğimizle gurur duyuyorduk.
Biraz konu tekrarı yaptım.Ne?üşengeç olabilirim ama birazcık ders çalışırım.yatağa uzandım,düşünmeye başladım.2gündür Hıyar ağasını görüyordum.Tamam yakışıklı ve zengindi ama hıyardı be.Hıyarı pek sevmem tek cacığın içinde severim.Bu çocuktan cacık olmayacağına göre sevmem zordu.Kardeşi Murat ona benzemiyordu,bi kere çocuk gülüyordu.Ama kanmamak lazım yani sonuçta onun kardeşi.O telefonla yakaladığım çocuk ne ayaktı acaba.Aman neyse ne uyuyayim uykum geldi.

• • • • • • • •

"Mother ben çıkıyorum."diyip kapıya gittim.Ayakkabıları giydikten sonra Elif'i yolun kenarında gördüm.Beraber gidecektik okula.
"Günaydın kız bok böceği."dedim yanaklarını sıkarak.
"Sanada."dedi somurtkan somurtkan
"Eee senin şu otobüs aşkın noldu?"dedim alayla
"Sorma yaa evli çıktı hatta baba adayıymış nasıl öğrendin sorma."dedi güldüm
"Ayy sorsana Lara nasıl öğrendin diye."dedi tokat attım yavaşça
"Kızım malmısın sorma dedin yaa.Neyse ee nasıl öğrendin?"dedim
"Bak şimdi sen gittikten sonra baya kişide inmişti arkası boştu.Yanında da teyze oturuyordu ama teyze de ne teyze ağzından her türlü sır alır FBI ajanı yanında bekçi süleyman kalır.Sonra işte benim kine yani eski benimkine 'evlimisin  sen çocuğum'diye sordu bu da 'evet teyzeciğim hatta baba adayıyım'dedi tabi ben olduğum yerde depresyona girdim.O da indi otobüsten.Derken ne ara son durağa geldiğimizi anlamadım."dedi der demez kahkahayı bastım.Çoktan okula gelmiştik.Bana garip garip bakıyorlardı.
"Kızım ahahahah yaa sen ahaha nasıl bişeysin hahaha ."kendimi tutamıyordum.
"N'oluyo kız."ded Ömer yanımıza gelerek konuşamıyordum.Krize girmiştim resmen
"Nolcak bildiğimiz Lara işte"dedi Elif
Yanımıza dün telefon çocuk gelince bir anda geçti gülmem.
"Selam Ömer naber?"diyip Ömerle tokalaştı.Bana baktı
"Sen dünki faresin."dedi gülerek beni göstererek
"Bu arada ben Kaan Atılgan."dedi şok la ona baktım.

"Kaç kişisiniz lan siz."

Bunları yazarken Demi lovato dinledim♥️ tavsiye ederim evet Demi hayranıyım.😂♥️♥️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen hayırdır yaw!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin