~Izabella szemszöge~
Kincsem!Jó reggelt!-hallottam meg Dávid hangját és éreztem meg hatalmas kezét miközben hátamat simogatja.
Nyem akajok még felkeni!!-mondtam mint egy 3 éves kis gyerek.
Baba!-mondta és simogatott tovább mire tőlem csak egy kislányos nyöszörgést kapott.
Kincseem!-próbálkozott tovább.
Jóóh!-álltam fel majd durcisan le trappoltam.Meg reggeliztünk és utána át mentünk hozzánk,hogy megmondjuk apuéknak,hogy együtt vagyunk.Sziasztook!-ordítottam el magam.
Cssókolom!Sziasztok gyerekek!-hallottam meg anyukám hangját. a konyhából.
Apa?
Boltban,de jön mindjárt miért?
Csak szeretnénk majd veletek beszélni.
Értem akkor addig üljetek le a nappaliba még én itt elkészülök és apád is haza ér.Le ültünk a kanapéra,de én elkezdtem unatkozni így be kapcsoltam a tvt.
Nem ment semmi érdekes szóval rögtön ki is kapcsoltam,majd fel álltam és oda mentem a könyves polchoz és le vettem egy fotó albumot.Az micsoda?!-kérdezte Dávid kíváncsian
Egy fotó album.-mondtam miközben helyet foglaltam mellette.
Az ott én vagyok 2 évesen.Ez a kép akkor készült mikor anyukámék házasodtak és ez a...balesete előtti nap készült.-így meséltem végig az egész albumot.Mikor végeztünk akkor jött haza apa is.Szia szivem!-köszönt apa anyának.
Szia drágám!Apa gyertek egy kicsit!-ordítottam oda hozzájuk.
Ők így is tettek le ültek velünk szemben.Mondjad kincsem!
Huuh!Hol is kezdjem.
Csak mond el gyorsan!-szólalt meg a mellettem ülő fiú és elkezdte simogatni a hátam.
Együtt vagyunk!-mondtam miközben a földet kezdtem el nézni.
Kkincsem ez csodálatos!!-halottam meg apukám öröm teli hangját.
De fiam lányomra vigyázni!Megbántod velem gyűlik meg a bajod.Szovaaal lehet arról szó,hogy ma dávid itt alszik?!!?-kérdeztem mosolyogva.
Ma igen,de honap nincs itt ott alvás.
OKéé!-mondtam majd elkezdtem húzni dávidot felfele.
Semmi rosszalkodás!-ordított utánunk apa.Este filmet néztünk nevettünk.Sztroikat meséltünk át mentünk Dávid cuccáért ami holnapra kell a suliba...
YOU ARE READING
Csak egy fogadásnak indult!
RomanceEgy tinédzser lány aki egy teljes sorozatba csöppen.De hogy milyenbe? Azt még ő sem tudta milyenbe...és hogy mi lesz belőle...