Reggel Dávid apró lágy puszijaira keltem ami nem tagadás nagyon aranyos volt így rögtön el is mosolyodtam de szemem csukva maradt.
D: életeem, lassan indulnunk kell.- csak egy gyerekes nyöszörgést kap.
D: nem kapsz akkor happy meal menüt.- kipattanak a szemeim amire aranyosan felnevet.
D: na akkor baba készülj el, csini legyél de kényelmes legyen-kacsint rám majd a fürdőbe szenvedem magam és valami emberi formát próbálok magamra ölteni, csak hogy ruhát "luxus" vinni a fürdőbe. Csak veszek egy mély levegőt majd muszáj vagyok fehérneműben berohanni a szekrényhez majd mikor ezt Dávid realizálja lefagy de egy enyhe perverz mosoly megjelenik arcán én is elmosolyodok majd kiszedek valami csinosat de kényelmeset és visszamegyek a fürdőbe és mostmár ténylegesen is emberi formát öltök magamrai: jó leszek így?
D:tökéletes na gyere. - a kocsijához megyünk-elindulunk igaz nekem még dunsztom nem volt arról hogy hova is megyünk és lassan 4 órája utazunk de happy meal menüt még mindig nem kaptam...igaz nem is voltunk meki közelben de az már részlet kérdés.
i: Dáviiiiid, mikor érünk már odaa?
D: 30 perc kincsem
i: nincs happy meal menüm-nézek rá boci szemekkel
D: 15 perc és lesz egy meki oda bemeyünk-teszi kezét combombra de én leteszem kezét.
i: az utat nézd-15 perc múlva ahogy ígérte megálltunk egy mekinél majd kaptam egy happy mealt így vigyorogva kezdtem el magamba tömni az egészet nyilván neki nem adva.
i: snoopyyyyyyy- teszem a szélvédő elé Dávid meg csak felnevet és egy 10 perc múlva már ott is vagyunk a meglepetés helyszínén.
D: na életem itt vagyunk
i: azt akarod hogy halott legyek??-nézek az erdőre, Dávid nevet én meg teljesen komoly fejjel nézek rá
D: nem kincsem, de bekötöm a szemed hogy véletlenül se lásd már csak azért is-nyom puszit a számra majd beköti a szemem mint ahogy azt mondta. Elindultunk és én egyre jobban kezdtem izgulni és egyben picit félni is azt hogy miért nem tudom, de a tegnap előtti eseményekből kiindulva szerintem van miért...de inkább bízok benne. Egy jó 10 perces sétálás után...vagyis azt hiszem hogy 10 perces időérzékem nem igazán van ha van is valahol nagyon mélyen lehet.-leveszi a szemkötőt:
kövi részben kiderüüül :D 🎀 𝓀ö𝓈𝓏ö𝓃ö𝓂 𝒶𝓏 𝟣000 o𝓁𝓋𝒶𝓈ó𝓉 𝒷𝒷𝓎𝓀é𝓀 🎀
ČTEŠ
Csak egy fogadásnak indult!
RomanceEgy tinédzser lány aki egy teljes sorozatba csöppen.De hogy milyenbe? Azt még ő sem tudta milyenbe...és hogy mi lesz belőle...