Elindultunk és én egyre jobban kezdtem izgulni és egyben picit félni is azt hogy miért nem tudom, de a tegnap előtti eseményekből kiindulva szerintem van miért...de inkább bízok benne. Egy jó 10 perces sétálás után...vagyis azt hiszem hogy 10 perces időérzékem nem igazán van ha van is valahol nagyon mélyen lehet.
-leveszi a szemkötőt:
konkrétan lefagyok, de felé fordulok.
D: meglepiii...??-csak ráugrok örömömben és összevissza puszilgatom az arcát.
D: jólvan jólvan kicsim, menjünk be-nyom puszit fejemre majd bemegyünk.-egy hatalmas mosoly ül ki az arcomra.
i: nagyon imádlak, tudsz róla?
D: mission possible-vigyorodik el(küldetés teljesítve csak akik nem tudnak angolul)
i: nagyon kis cseles vagy egyébként-boxolok mellkasába majd felmegyek a galériára és az ágyba ugrok. Dávid meg a kerek esze egy helyen nem férnek meg így hát felém mászik majd nyakamra tapad.
i: ddávid-túrok hajába de nem igazán reagál így folytatja de minnél több nyomot hagy annál jobban kezdem élvezni...- Pár perccel később mindketten felhevült állapotban totyogunk le a lépcsőn.
D: hát életem ez jó volt, de nagyon éhes lettem nem csinálsz valami édeset?-ölel át hátulról
i: palacsinta megfelel őfelséhének?-simizem meg fejét nevetve
D: tökéletes, csak ne égjen meg
i: hééj ennyire nem vagyok rossz szakács
D:tudom picim- kapok puszit arcomra majd elkezdem csinálni a vacsit.~egy jó óra után kész lesz az összes és elé rakom az összeset egy nagy toronyba
D: ennyi azért nem fér belém
i: annyit eszel amennyi jól esik, kakaó, fahéj, lekvár van csak mit kérsz?
D: kakaóóó-leteszem neki majd enni kezdünk. Miután elfogyasztjuk az incsiklandó vacsinkat filmezni kezdünk összebújva...igaz hogy még nem tudjuk mit ugyanis a netflixet görgetjük már egy ideje de hát semmi, de egy 10 perc múlva megtaláljuk a ,,Hubie a halloween hőse" c. filmet(akinek van netflixe annak nagyon ajánlom ;) )Én szokásomhoz híven bealudtam, de esküszöm hogy nem volt unalmas, szimpln fáradt voltam.
~Dávid szemszöge~
Ahogy az én gyönyörű barátnőmnek szokása úgy aludt be a filmen, de most teljesen hozzám bújva és aranyosan is szuszog, úgy veszem észre lefárasztottam kicsit, kis aranyos, de tényleeg...azt hiszem teljesen szerelmes vagyok belé, de ezt még nem tudhatja, szeretem szerintem már tulságosan is, de olyan szép és a kisugárzása is csodálatra méltó. Teljes vagyok mellette...azt hiszem.Tudom hogy ő is így érez, de azért reménykedek is, hogy így marad.- ezekkel a gondolatokkal mentem fel az ágyhoz vele a kezemben. MIkor az ágyba tettem picit mocorogni kezdett de magamhoz húztam így megint elaludt és ezentúl én is követtem az ő példáját.
YOU ARE READING
Csak egy fogadásnak indult!
RomanceEgy tinédzser lány aki egy teljes sorozatba csöppen.De hogy milyenbe? Azt még ő sem tudta milyenbe...és hogy mi lesz belőle...