Reggel arra keltem,hogy Dávid hív én csak felvettem még fél álomba.
Szia kicsim!-szólt bele a készülékbe.
mmm,sziaa dávid!!
Kicsim fél óra és ott vagyok érted!!
Micsodaa?!?!?!?-kérdeztem miközben ki pattantam az ágyból.
Szeretleek!-mondta és le rakta.
Gyorsan felöltöztem és valami emberi formát varázsoltam magamra,majd le mentem reggelizni.Reggeli közben éreztem,hogy valaki meg simogatja a hátam.Szia icsim!-hallom meg szerelmem hangját és egy puszit nyom tarkómra.
Mehetünk?-kérdezte.
Igem csak felveszek egy cipőt meg le hozom a táskám!-mondtam és fel szaladtam az emeletre.Majd elindultunk.A suliba nem volt semmi érdekes,doga doga hátán volt szóval eléggé elfáradtam.
Suli után Dávid haza kisért.
Kicsim,segítenél megcsinálni a matek házit?-kérdeztem barátom.
Persze picim,de nem tudok sokáig maradni!-mondta a földet pásztázva.
Oké..._mondtam kicsit szomorúan.Sziasztok!Dávid átjött nekem segíteni a matekban,de utána megy is!
Jólvan kincsem!De dávid miért nem maradsz itt vacsoráig?-kérdezte anyukám.
Utána még el kell intéznem valamit,de köszönöm a meghívást!
Anya akkor mi fel mentünk,ha kellünk tudod hol vagyunk!-nyomtam puszit arcára.
Jólvan,apád úgyis egy 10 perc mire itthon van.Fel mentünk előszedtem a cuccot és elkezdtünk tanulni,Dávid érthetően el magyarázta és így megtudtam oldani,még megcsináltuk addig ott maradt.
Na kicsim én megyek,de reggel itt vagyok érted!-puszilta meg homlokom.
Okés,szeretlek!
Én is!-mondta miközben elhagyta házunk területét.Kicsim,Dávid volt itt?-jött oda hozzám apa.
Igen!-mondtam lefele nézve.
És miért nem maradt még?
Öhm...dolga van!-mondtam szomoruan.
Össze vesztetek?
nem,dehogy,csak gondolom nagyon sürgős dolga van oszt ennyi,de majd reggel jön értem...elvileg.Egész éjszaka semmit nem tudtam aludni,mert egyfolytában dávidon járt az eszem.
YOU ARE READING
Csak egy fogadásnak indult!
RomanceEgy tinédzser lány aki egy teljes sorozatba csöppen.De hogy milyenbe? Azt még ő sem tudta milyenbe...és hogy mi lesz belőle...