Megcsókolt és ekkor...
~Dávid szemszöge~
Iza anyukája lépett be mire mi gyorsan szét rebbentünk.Nem akartalak titeket megzavarni,csak annyit szerettem volna,hogy mi elmegyünk egy pár órára,valószínűleg későn jövünk haza és holnap meg holnap után nem mentek suliba!
Okés,de miért nem?
Pénteken esküvő és szívem a hajatokkal kezdeni kell valamit!-mondta nevetve.
Igaz,már unom ezt a színt!-mondta nevetve Iza
Színes haj tilos!-mondta majd ki ment.hmmm.ketten vagyunk itthon!-mondtam miközben rá néztem egy kicsit perverzen.
Ne játszd el az esélyed,mert akkor holnap meg holnap után be tuszkollak az iskolába és nem leszel a kísérőm!-mondta teljesen komolyan mire én hátra döntöttem és fölé kerekedtem,majd megcsókoltam.
De azért csókot adhatok nem?-mondtam miközben egy puszit nyomtam homlokára.
Csók,az jöhet!-mondta és engem teljesen lesokkolt,mert hogy ő csókolt meg.Nézzünk valamit,mit szólsz hozzá?-vetettem fel az ötletet.
Okés, akkor amíg én elmegyek fürdeni addig keres valamit!-mondta majd magához vette az egyik fehér pulcsim és egy törölközőt majd ki ment.Direkt egy horrort választottam.Igaz nem annyira horror, mert tudom, hogy nem szereti.
Pár perccel később vissza jött így:
~Iza szemszöge~
Csak Dávid nagy fehér pulcsijában mentem vissza hozzá, de mikor beléptem egyből ölébe húzott.
Aranyos vagy életem- mondta miközben egy puszit nyomott fejemre.
Mit nézünk?- kérdeztem, hogy milyen filmet fogunk nézni.
Boldog halálnapot!-közölte egy aranyos mosoly keretében
Jajj, de jóó nézzünk horrort.Hozok valami nasit!- mondtam majd elindultam az ajtó felé de Dávid vissza rántott
Nekem te is tökéletes nasi vagy!-nyomott egy hosszabb csókot ajkaimra
Még egy perverz beszólás, mehetsz suliba
Jó oké, hozz valamit-Lementem majd két zacskó chipsel és egy egy üveg sprite-al tértem vissza-
-A film közepénél én már szinte Dávid ölében kötöttem ki, igaz annyira nem ijesztő csak nem jó nézni, szorosan ölel és nyugtat. Mire a filmnek vége lett én addigra már elaludtam.
Jó éjszakát kincsem!- hallottam meg ezt a kedves kis mondatot drága páromtól miközben átkarolt erős és biztonságos karjaival.
~Dávid szemszöge~
Életem értelme most az ölembe alszik miközben filmet nézünk, imádom ezt a pillanatot, nem sok idő múlva kikapcsolom a filmet majd az ágyba fekszek vele és miközben át ölelem ennyit mondok neki Jó éjszakát kincsem! Mivel én még nem tudok aludni így csak simogatom Iza hasát vagy éppen haját, mikor egyszer csak hátamra fordt és mellkasomra fekszik miközben teljesen hozzám bújik és megérzem hogy kicsit reszket így betakarom magunkat majd életem szerelmével a karjaimban nyom el az álom engem is.
~Az esküvő napján~
Iza egyszerűen csodálatos és nem tudok vele betelni. Sajnos ez még nem a mi esküvőnk de hiszem hogy egyszer az a nap is eljön mikor vele köthetem össze életem.
Baba, gyere ide!- húzom magamhoz ő csak nagy szemekkel néz, majd lassan egy csókot nyomok mézédes ajkaira.
Mondtam már hogy nem tudok betelni a mézédes ajkaiddal?-tűrök füle mögé egy kósza tincset miközben arca egy enyhén piros árnyalatot vesz fel.
N-nem- mondta dadogva miközben megölelt. - Szinte egész éjszaka táncoltunk és egy ml alkoholt sem fogyasztottam, ami miatt Iza és a szülei is megdicsértek(nem mintha nagy alkoholista lennék) hiszen minden velem egy idős srác a sárga földig itta magát.-Leültünk pihenni és láttam hogy a csodaszép barátnőm mindjárt elalszik, adtam neki egy csókot a mai nap már sokadjára, majd szóltunk a szüleinek, hogy mi felmegyünk a szállodába-
- Pár perc múlva a barátnőm már karjaimban vittem hiszen annyira fáradt volt hogy karjaimban is elaludt-
-Felértünk a hotelszobánkba, Izát gyorsan befektettem az ágyba és mivel egy bő ruhában volt így nem akartam felkölteni hiszen mondta hogy ez a ruha milyen kényelmes, ellentétben velem...alig vártam már hogy le vehessem az inget meg a kicsit szoros nadrágom-
-Egy kis idő múlva barátnőmet alaposan betakargattam majd levettem órám és befeküdtem mellé egy szál alsóban-
YOU ARE READING
Csak egy fogadásnak indult!
RomanceEgy tinédzser lány aki egy teljes sorozatba csöppen.De hogy milyenbe? Azt még ő sem tudta milyenbe...és hogy mi lesz belőle...