3. Bölüm: Tren Yolu

252 15 1
                                    

     Bizim oturduğumuz yere doğru yürümeye başladı. Arkama, sağıma, soluma baktım ama öğle olduğu için kimse yoktu. Yağız bana döndü ve bir şeyler söyledi, anlamadım çünkü şu an tamamen o çocuğa odaklanmıştım. Yağız dinlemediğimi anladığında baktığım yere doğru döndü. Zaten Yağız o çocuğu görene kadar çocuk yanımıza gelmişti.

        Beni kolumdan çekti ve okulun dışına doğru sürüklemeye başladı.
     -Ne yapıyorsun be, dedim
     -Ses çıkarmadan beni takip et yoksa ben seni zorla götürürüm., dedi. Dedi demesine ama benim gitmeye niyetim yoktu. Yağız'a döndüm o da zaten ayakta şaşırmış bekliyodu. Ona bakar bakmaz direk yanıma geldi ve beni o çocuktan kurtardı.
       -Sen kimsin de Nilay'ı kolundan çekip götürüyosun lan., dedi Yağız. Ben de hemen Yağızın arkasına geçtim ve çocuğa baktım.
        -Sanane lan sen kimsin? Nilay mıdır nedir adın şuraya gel dedi.
       -Gelmiyorum yaa., dedim ama beni dinleyen olmadı. Yine kolumdan tutup çekti ve beni Yağız'ın arkasından çıkardı.

         Yağız beni tekrar çekince çocuk beni bıraktı ve Yağız'a vurmaya başladı. Yağız ondan kurtulmaya çalıştı ama beceremedi. Ben ne yapacağımı bilmeden orda kalakaldım. Sonra kendimi toparladım ve okula doğru koşmaya başladım. Amacım nöbetçi öğretmeni çağırmaktı ama okula varamadan karşıma başka çocuk çıktı. Sanırım Yağız'ı döven çocuğun arkadaşıydı. Beni kolumdan tuttuğu gibi yere attı. Ben ağlamaya başlamıştım ama bi ses geldi ve yerden kalktım.
        -Ne yapıyon lan, ona iyi davranman lazım. Bizim işimize yarıyacak o kız., dedi Yağız'ı döven çocuk. Ona bundan sonra pislik diye hitap edecektim. Pislik bana döndü ve Yağız'a vurdu. Ben Yağız'ın yanına gitmek istedim ama bu arkamdaki sırık bana engel oldu. Çocuk gerçekten sırıktı. 1.90 falan vardı. Çocuğa döndüm ve;
       -Bıraksana beni, Yağız'a bakıcam!, dedim. Çocuk beni ilk önce bırakmamıştı ama daha sonra başka bı yere baktı ve bıraktı ben de Yağız'ın yanına geldim.

        Yağız çok kötü gözüküyodu. Ben onu böyle görünce daha çok ağlamaya başladım. Gülçin yanımıza geldi ve Yağız'ı kaldırdık. Tam okulun revirine giderken pislik benim elimden tuttu ve beni çeke çeke okuldan dışarı çıkardı. Okulun kapısında siyah bir araba vardı. Şöför koltuğunda sırık vardı. Pislik beni arka koltuğa attı, kendisi de öne geçti.

...

      Yarım saat sonra bi tren yoluna geldik. Arabadan indim, iner inmez de bi tren geçti. O kadar gürültü çıktı ki, çığlık attım. Çığlık atar atmaz belimde bir el hissettim. O kadar büyük bir el di ki belimi tamamen kapladı. Ona doğru döndüğümde bana bakıyordu. Ben döndüğümde bana sarıldı. Ne olduğunu anlamadan ben de ona sarıldım. Ona sarılınca kendimi huzurlu hissettim. Orası çok güzeldi,huzurluydu,insanı içine çeken mutlu eden birşeyler vardı... Bi anda kötü bir şey olmuş gibi benden ayrıldı.

        20, 30 dakika bekledik. Ama kimse gelmedi. Ben artık oflayıp puflamaya başlamıştım ki pislik dediğim çocuk sırığın yanına gitti ve bi şeyler söyledi. Ben de bir şeyler söylemek istemiştim ama sanırım bu çocuktan biraz korkmaya başlamıştım. Pislik beni sırıkla yalnız başıma bırakıp birden gitti. Sırığa soru sormak istiyordum ama soramadım. Çünkü bana çok kötü bakıyordu.

        15 dakika sonra artık canım iyice sıkılmıştı ki cebimde telefonum olduğunu hatırladım. Telefonumu çıkarıp kimi arıyacağımı düşünürken Gülçin'i tuşladım. Tam çalmaya başlamıştı ki sırık telefonu elimden aldı.
       -Telefonumu versene, dedim ama beni dinleyen yok ki. Sırık telefonumun arkasındaki sim kartını aldığı gibi cebine attı. Telefonu da düzeltmeden bana attı. Telefonumu alıp sırığa pis pis baktım. Sonra telefonu düzeltip ne yapacağımı düşündüm. Ne yapabilirsin ki. Artık iyice sıkıldım ve oyun oynamaya başladım. Allahtan bu oyunları yüklemiştim. Yoksa şu an sıkıntıdan patlardım.

...

        Akşam olmuştu ama hala ne gelen vardı ne de giden. Sırığa en az yirmi kere sormuştum. Hiçbir şey söylememişti. Hatta sonunda sıkılıp yanımdan uzaklaşmıştı ama ben yinede bağıra bağıra sormuştum. Tam yine soracakken buraya geldiğim araba geldi. O çocuk yanında başka bi çocukla gelmişti. Bu çocuk kimdi? Burada ne arıyordu? Çocuk yaklaştı yaklaştı ve sonunda yanındaki çocuğun Orçun olduğunu gördüm. Demek ki tahminlerim doğruydu. Orçun pisliğin arkadaşıydı. Daha önemi soru ise bana ne yapacakları ve benim burada ne aradığımdı?

SAHTE AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin