6.BÖLÜM

27 2 18
                                    

   Annesi ne olduğunu anlamış değildi. Aklına birdenbire babasiyla birlikteyken olan olay geldi. Ve o olayın içinde SUDE de geçiyordu. Ama o Sude miydi emin değildi. Ama olma ihtimali %80 çünkü olaydan sonra Emre gibi buralara gelmişti. Annesi Emre'nin ağzından laf almaya çalışsa da basarili olamadı. Çünkü Emre de annesinin birdenbire duraksamasindan işkillenmişti. Onun için Sude konusunu kapatti.
   -------------1 saat sonra-------------
  Kapı calmisti. Emre kapı çaldığını duyali uzun zaman olmuştu. Buraya taşındığından beri hic kapı calmamisti. Hemen kapıyı açtı. Gördüğü sahneyle sok gecirmisti. Yine Ayşe gelmişti. Emre Ayse'yi görünce kapıyı kapatmaya çalışsa da annesi izin vermemişti. Ayşe Emre'ye " Emre ben dun sana demistim. Seninle konusacagim diye. Sen hayır demedin."
Emre: Evet de demedim.
Ayşe: Bunun için tartismayacagiz herhalde.
Emre: Bizim senle konuşacak bir şeyimiz yok. Git burdan
Annesi: Emre noluyo
Emre: Anne sana Ayşe gittikten sonra her şeyi anlatacağım ama su an Ayşe yi göndermem lazim.
Ayşe: ya emre neden boyle yapıyorsun. Tamam öyleyse yarin  gelicem annenle de konuş eğer annen ayşe nin  bir sucu yok derse benle konuşursun
Emre: tamam ama suçlu derse asla bi daha gelmeyeceksin.
Ayşe: seve seve
   ------------ERTESİ GÜN-------------
Emre, sabah erkenden kalkıp dükkâna gitti. Allah a şükürler olsun ki açıktı. Ama içeri girdiğinde Sude yoktu. Emre, içeri girdiğinde sudeyi değil başka bi kız görmüştü. Kız emre yi gördü.
Kız: Merhaba ben Ceyda. Ne almaya gelmistiniz?
Emre: ben burada çalışmaya başlamıştım sude hanımla pzt günü konusmustuk bana yarin sabah 9:00 da burada ol demişti ama dün gittigimde yoktu. Acaba sude hanim nerede?
Ceyda: Eee bu haberi benim vermem gerekiyor o zaman seyyy...
Emre: evet noldu?
Ceyda: Sude benim üvey kardeşim ve dun buraya arabayla gelirken kaza yaptı yoğun bakımda dedi. Dunde  acamadik dükkânı.
Emre: çok geçmiş olsun. Su an nerede geçmiş olsuna gideyim?
Ceyda: şu an evde. 2 gün sonra dükkâna o gelecek. Geldiğinde görürsün.
Emre: sağol peki ben gideyim mi kalayım mi?
Ceyda: 2 gün sonra gel ben birazdan kapatacagim dükkâni bisey almaya gelmiştim.
Emre: tmm sağolun.
Emre: şey telefon numaranizi alsam sude hanıma bisey olursa beni arar misiniz?
Ceyda: tmm olur yaz öyleyse 0534.....
Emre: tamamdır ben sizi caldirayim siz de beni kaydedin.
Ceyda tmmm dedi ve kaydetti.
Emre, evin yolunu tuttu. Aniden yağmur bastırmıştı. Emre baya bi islanmisti.  Giderek hizlaniyordu yağmur. Emre, bari şurada bekleyeyim de ıslanma yayım dedi ve bi dükkanın önünde bekledi. Yağmur hala yağıyordu. Salak gibi annesinin numarasını da almamıştı. Emre ne yapacağını bilemiyordu. Birden aklına Ceyda geldi. Ve Sude yle üvey kardeşiz demişti. Ve o cümle emre nin  aklına takılmıştı. Emre ye  birdenbire bi uyku çökmüştü. Ve dükkanın önünde uyuyup kalmıştı.
   Merhaba^^
Gerçekten uzun zamandır yazmiyorum. Tatile gittiğim için yazma fırsatı bulamadım. Ama artik yazicam her gün bir bölüm bu arada 6. Bolum bitti 7. Bolum yarin yayınlanacak size bi bilgi: Bu kitap tam tamına 53 bölümden oluşacak. Biliyorum baya uzun olacak ama kısa kısa yazdığım  için anca yetecek. Hadi benden bu kadar byy..😍😘💜💓💕💖💗💘💝💞💟👌✌✋👏👋

KAYIP YILDIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin