Rose ' den
Tam bir haftadır Cahnyeol den tehdit mektupları alıyordum. Her seferinde sıramın altına bırakıyor ve beni korkutmaya devam ediyordu.
Bana yaptıklarını jungkook 'a anlatsam delirirdi. Büyük ihtimalle gidip Cahnyeol ' ü öldürebilirdi.
Ben bu yaşadıklarımı tabiki de ona anlatmaycağım. Kendi hayatım umrumda deil . Sadece jungkook 'a bi şey yapıcak diye korkudan uyuyamıyorum . Hiç bir şey yemek istemiyorum ve zayıf olan bünyem iyice zayıflıyor. Kızlar bu durumu farketmiş olmalılar. Her seferinde bana neden yemek yemediğimi sorup durdular. Artık içimde tutmak istemediğim için kızlara anlatmaya karar verdim.
Yatağımda öylece tavanı izliyorum. Nasıl anlayabilmişti sevgili olduğumuzu. Nasıl hiç bir şey çaktırmadık ki ???? Off kafam iyice çorba oldu.
Jungkook ile yazışsam kafam dağılır diye düşünüyorum.Rosie🌹Jk nasılsın?
Kookimm : Iyiyim güzelim sen nasılsın yemek yedin mi ?
Rosie 🌹Şey henüz yemedim ama yicemden emin olabilirsin😄
Kookimm : Küçük sincabım hemen yemek yiyiyorsun. Yemeden önce de Lisa ya söyledim bana videonu çekip atıcak.
Rosie🌹jungkook bana güvenmiyor musun yicem dedim ya !
Kookimm: Tabi ki güveniyorum aşkım♡♡♡sadece kendi gözümle görmek istedim. Özledim seni 💋
Rosie🌹 Yani peki tamam Lisa çekip atsın sana. Kaslı tavşan
Kookimm: kimin tavşanıyım ben ??
Rosie🌹B E N I M S I N N NNN
Kookimm: Soruyu doğru bilerek bi öpücüğü hakettin chaeyoung. Buluştuğumuzda veririm sana. Şimdi yemeğini ye bir tanem 💜💜
Rosie 🌹 Tamam 😄😚
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
Yemeğimi yerken Lisa da videomu çekiyordu en son yemeği bitirip el salladım. Ah kendimi küçük bir çocuk gibi hissediyorum.
Okulda......
7 numara gözlük takan biricik okul Müdürümüz sabahın bu erken saatlerinde ve bu soğukta bize önemli bir duyuru yapıcağını söyledi. Şimdi ise bütün okul kürsüde bize konuşma yapıcak olan müdürümüze bakıyoruz Okul müdürümüz o 7 numara gözlüklerle bizi görüyor mu cidden merak ediyorum.
Sonunda konuşmaya başladı :
--Evet. Değerli hocalarımız ve sevgili öğrenciler bildiğiniz üzre her sene kamp yaparız.Yine aynı şekilde bir kamp etkinliğimiz olucak.Okulumuzun adını yükseklere taşıdığınız için teşekkür ederim.Katılmak isteyenler: teneffüste isimlerini müdür yardımcım bayan Chan ' e yazdırsın. Iyi dersler. ''
Bu kampa katılmak iyi bir fikir olabilirdi.
Rahatlamak için de idealdi .Hemen gidip kızlara sordum. 4 ümüz de isimlerimizi yazdırdık. Listeye şöyle bir göz attığımda Chanyeol ün adını göremedim. Jungkook un adı vardı tabiki. Çok mutluyum kendimi Jungkook ile tatile gidiyormuş gibi hissettim. Yanımdaki kızlara bakınca hepsi listeye bakarak sırıtıyordu. Nedenini anlamam uzun sürmedi. Jimin, Tae ve Jin de geliyordu. Bunlar o yüzden böyle sırıtıyor.... Kamp 3 gün sonra Busan ' daki minik bir ormanda yapılacakmış. Kızlarla okul çıkışı valizlerimizi hazırlamak için eve gittik. Benim baya eksik kıyafetim vardı. Diğer kıyafetlerim büyükbabamla kaldığım evdeydi. Arada bir evi temizlemesi ve balığım çiçi ile ilgilenmesi için görevli tutmuştum. Balığımı da almam gerekiyor. Görevliye de son kez maaş verip ondan da anahtarları almalıyım Evi temizlemeye gittiği için Görevliye de yedek anahtar vermiştim. Bu işleri halletmek için evden çıkarken kapıda jungkook beliriverdiJk : Rose meleğim bensiz nereye gidiyorsun? ♡♡
RS : Şey aslında büyükbabamın evine gidip bi kaç parça eşyam var onları almam gerek . Ha bi de balığım Çiçi. Onu da almalıyım.
Jk : Tamam ben de seninle geliyim. Biliyorsun etraf güvenli deil.
RS : Güvenli değilden kastın Chany--
Jk : Şşşhhht evet o . Neyse yanında gelicem işte.
RS : Iyi peki madem. ..
Jungkook a Chanyeol ün bana yaptıklarını söylesem. ....olacakları tahmin bile etmek istemiyorum. Kızlardan da sadece Lisa biliyor. O ise aksine bunu jungkook un bilmesi gerektiğini söylüyor.
Eve yaklaştığımızda anahtarla kapıyı açmaya çalıştım ama olmuyor. Yine sıkışmış. Büyükbabam bu kapıyı açamayınca balkon kapısını açmayı denerdi. O da açılmazsa kapıyı kırardı. Ve her seferinde tamirci çağırırdık. Balkon kapısına doğru ilerledik. Cama yaklaşıp içeri baktığımda bir kedinin çiçi nin akvaryumunun etrafında dolandığını gördüm. Olabildiğince yüksek bir sesle bağırdım.Ç İ Ç İ İİİİ !!!!!!!!!!!!
Jungkook ise anlamaz gözlerle bana bakıyordu. Ben ise camı yumrukluyordum. Jungkook beni tuttu ve
Jk : Rose noldu ! Iyi misin niye ağlıyorsun noldu! ,??
RS : HAYIR AMA ARTIK YETER BÜTÜN HERKESİ ALDIN BENDEN BALIĞIM OLMAAAZZ! !bunları zar zor söylemiştim. Jk dediklerimi anlamış olmalı. Direk içeri baktı ve balkondaki sandalyelerden birini alıp bütün gücüyle cama fırlattı ve camı kırdı. Ben ise korktuğum için sadece Jk yi izliyordum. Kırık olan camlara aldırmadan içeri daldım Jk de peşimden geliyordu.
Hemen balığımı aldım. Sonra Jungkook ' aRS : Sen beni bekle burda ben bi kaç parça kıyafet alıcam.
Jk: Tabi beklerim güzelim. .
Odama çıkıp çantama kıyafetlerimi doldurdum. Odamdaki Büyükbabam ve büyükannemle çekildiğim fotoğraf albümünü ve fotoğraf makinemi de alıp odadan çıktım.
Aşağı indiğimde Jk nin evi incelediğini gördüm.RS: Hadi gidelim benim işim bitti.
Jk : Gel ....Önden bayanlar. 😉
RS : Teşekkür ederim kook 💋deyip yanağını öptüm ♡♡♡
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Kamp Günü
Kampa katılacak olanlar ile birlikte servisleri bekliyoruz. En son servisler okul bahçesine geldiğinde Sapık psikopat da geliyor mu diye son bi kez baktım.
(Sapık Psikopat : Chanyeol )Gelmemiş ... Bu cidden şaşırtıcı. En son söylediklerinden sonra peşimden gelir diye düşündüm.
Aman Aman şeytan kulağına kurşun bi de o manyak ile uğraşmak istemiyorum.☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆
Otobüslere bindiğimizde benim tayfanın kızlı erkekli oturduğunu gördüm.
Tae ve Lisa
Jimin ve Jennie
Jin ve JisooBunlar arasında KESİN bi şey var. Gerçi Jk bana söylemişti ama kızlara açılıp açılmadıklarını bilmiyorum.
Ben de Kookimm in yanına oturdum. Yol boyunca sohbet ettik. Enson omuzuna kafamı koydum ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .Uyandığımda kamp alanına çoktan varmıştık.
Burda eğlenmeyi umuyorum. ....Kookimm ile zaman geçiricem
Sadece
O
Ve
Ben .....♡♡♡♡
Bölüm kısa oldu farkındayım asıl entrika diğer bölümde olucak .spoi vermek istemiyorum ama jungkook ve rose arasında. ..... neyse boş verin msknksknsmks
Sizi seviyorum ve morluyorum bu 💋💜💋💜👋👋