Rose den
-- NE DEMEK 2 GÜN DAHA HASTANEDE KALICAK!
Yine bir hastane sabahı.....
Jungkook sabah sabah doktoruma bağırıyordu.
3 haftadır hastanedeydim ve artık yaşama isteğim bile kalmamıştı...Jk ise doktor ile pazarlık yapıyordu. ..
Manyak tavşan...--TAMAM O ZAMAN 1 GÜN OLSUN!!!
-- Bakın beyefendi anlamıyorsunuz. Hastanın 48 saat daha müşahede altında tutulması gerekli.
--YAA 24 SAAT YAPIVER! ÖLÜRMÜSÜN!
--Üzgünüm ama böyle bir şey mümkün deil.
--TAMAM O ZAMAN BARI 45 SAAT OLSUN! ??!
--Lütfen daha fazla zorlamayın. Biraz daha zorlarsanız süreyi uzatırım. Ayrıca önümden de çekilin ilgilenmem gereken başka hastalarım var.
Nedense Jk nin benim için bu çabaları çok hoşuma gitti ve su anda kahkaha atıyordum.
Ta ki beni muayene eden hemşirenin beni susturmasına kadar! !
-- Lütfen kendinizi fazla zorlamayın. Dikişleriniz patlayabilir.
Dikişleriniz pitliyebilir! Hıh çok da tın
Jk oflaya oflaya odaya girdi ve sırnaşmaya başladı.RS : Noldu :)!? Pazarlık yeteneklerin tutmadı galiba. ...
Jk : Ya Rose lütfen dalga geçme bak zaten herif ikna olmadı. Birde Bu gün Dikişlerini alcaklarmış. Ama 2 gün daha burdayız. ..
Of cidden
Burdan bi çok kez kaçmaya çalıştım çalıştık. Jk ve ben . Ama her yerden bir hemşire çıkıyordu. Bıktım bu hastaneden .
Jungkook da burda sürünüyordu.
Bana yedirmekten kendisi hiç bir şey yemiyor. ..
Bu durum benim de canımı sıkıyordu.Kızlar ise dibimden ayrılmıyordu.
Bu sabah okul notlarını almaya gitmişlerdi. Bense yoğun bakımdan çıkar çıkmaz polislere ifade vermiştim.Chaenyeol hâlâ yakalanamadı.
Bi de bunun korkusu var .***2 gün sonra ***
Sonunda hastaneden çıktım. ...temiz hava ve oksijen bedenime çok iyi gelmişti. ...
Jungkook akşama kadar beni gezdirmişti ....çok eğlendim. ...
Eve gelince rahat bir uyku çekerim diye düşünüyordum ki. .....
Telefonuma bir bildirim geldi****Onun ölmesini istemezsin dimi Rose :))
(Lütfen yorum yapmayın biliyorum çok kötü oldu sfhh )
Bu da neydi şimdi? ????
N.namlunun u -ucundaki Jungkook mu???????
Selam millet Naber shows
Bu bölüm kısa oldu internetim pek yok çünkü bunun için sorry
Sizi seviyorum ve morluyorum💜💋💜💋 biraz meraklanın sfggs