Jungkook ' dan
Rose ' yi dışarda sadece 5 dk bekletmiştim. Okula girip erkek soyunma odasındaki eşyalarımı alıcakken Rose nin çığlığını duydum enson adımı söylediğine hiç bir şeyi umursamadan ona doğru koştum. Kapıdan çıktığımda ise Rose. ..... O. ..
Yerde kanlar içinde yatıyordu. Hemen ona doğru koştum.Jk : R-Rose beni duyuyor musun güzelim? ??
RS : J- jungkook. .b-ben ölmek istemiyorum. ....
Jk : Şşşht ....Ölmiceksin Rose seni yetiştiricem. Söz veriyorum. Sana bunu kim yaptı anlat bana güzelim
RS :C-Chanyeol.
Jk : NE ! CHANYEOL MÜ??
İşte şimdi bitti sen chanyeol. Seni öldürmezsem. ....
Sonra Rose bana baktı veRS :J -Jungkook
Nefesi iyice daralırken ellerimizi sıkıca kenetlendi ve :
RS : SENİ SEVİYORUM. ....
ve gözleri kapandı. Orda çıldırırcasına ağlamaya başladım.
Hayır. ..olmaz ... bi kez daha birini kaybedemem. Zaten annem yok
Babam yok . Yetimhanede büyüdüm ve .... şu lanet dünyada hiç kimsem yok. Hayır Rose ' yi kaybedemem.Aklımı kaçırmıştım resmen. O sırada yanıma birileri geldi . Tae ve Lisa
Tae ambulansı ararken Lisa ise ağlayarak Rose ' yi uyandırmaya çalışıyordu. Jennie ve jisoo ise resmen sinir krizi geçiriyorlardı. Yoongi Hyung ise beni dürtüyordu. Ama ben hayattan çoktan kopmuştum. Hiç bir şey duymuyordum. Ifadesizce Rose ' ye bakıyordum. Beni kendime getiren şey ise ambulansın sesi oldu.
Direkt Rose ' yi kucağıma alıp ambulansa doğru koşmaya başladım.
《《《《《《《《《《《Hastane ye varır varmaz Rose' yi ameliyata aldılar.
Tam 5 saattir Rose ' nin kurtulması için dua ediyorduk. Gözlerim ağlamak şişmişti ve hiç bir şey yememiştim.
Yoongi Hyung yanıma gelip kahve bardağı uzattığındaJk : istemiyorum Hyung
YG: Hadi ama jungkook bari kahve iç
Jk : Benim yüzümden. ...
YG : Offf jungkook tam sustun diyordum yine başladın. Bak bu artık gelip geçti senin yapabilceğin bi şey yok. Rose nin sağlıklı bir şekilde kalmasını umud edicez.
Jk : peki. ....
Gözümden bir yaş daha düştü.
Rose.
Beni bırakmayacağına dair bana söz vermiştin.
Eğer şimdi beni bırakırsan YALANCI olursun Rose.
Ama sen dürüst bir insansın.
Peki gidersen ben. ...Kokun olmadan ne yaparım? Nasıl nefes alırım?
Saçlarını okşamadan duramam ki..
Seni öpmeden uyuyamam ki. ..
Gözlerine bakıp seni çok seviyorum sincabım demeden yanından ayrılamam ki
Rose. ...
Ben Sensiz uyuyamam ki. ....
Ve sen bütün bunları bile bile beni bırakıcak mısın! ??
A.ama söz vermiştin. Sözünde dur Rose. .. lütfen.
Annem gibi sen de beni bırakma. .
Annem olmadan idare ettim ama ...
Sen olmadan idare edemem Rose. ..Yine Chanyeol yüzünden. Mia yı da o gönderdi. Seni ise öldürmeye çalıştı.
Ben kendimi suçluyorum Rose.
Yalvarırım beni kendinden mahrum etme. Çünkü benim hayatım sen yoksan zehir olur. .....
BENİ BIRAKMA. UNUTMA ROSE. ..
SÖZ VERMİŞTİN. ....