Felkeltem 13kor megreggeliztem utána chilleztem. Áthívtam Linyt hogy csináljunk valamit,mert uncsizok. Megjött Liny mentünk fel a szobámba és csak a koncertről beszéltünk.
-Annyira jó volt Charlieval,olyan cuki.mondta Liny
-És amég én Leoval voltam, mit csináltatok?
- Hát elmentünk sétálni és egész végig beszélgettünk. És aww mikor mondta hogy mennie kell adott egy puszit az arcomra.
- Aww ez cuki....
- Éés veled mi volt Leoval? kérdezte Liny
-Hát tény mi is sokat beszélgettünk és mikor már menni kellett mert hívtál akkor kikisért és ugye ott álltunk ketten.Ó cukik amugy szerintem tökre összeilletek.
-Tényleg?
-Aha
- Mikor Charlieval voltál és amikor mondtad hogy 5 percet késel akkor ott 2en vártuk a szülőket.
- Láttam anyuék kocsiát távolból akkor elköszöntünk egymástól megöleltük egymást és én adtam az arcára egy puszit.
-Aww
Omg! Kiáltott fel Liny
-Mi az livolnak Charliék!
-Kajak?
Kapcsolódjunk mondta Liny.
Kb. 566an nézték a livot még most kezdték el és már ennyien nezik.
-Elküldjük a kérést? Kérdeztem
-Jaja hát hogyne! vágta rá Liny
-Elküldve...
-Jujci behívnak csak lazán mondta Liny,.
Közbe elkezdte addig fésülni a haját.
-Istenem! Mondtam.
Csatlakozas...
Sziasztok köszöntek.
-Sziasztok!
-Hello Lucy!
-Szia Leo!
Fura hogy egyböl felismert....bár Linyt is Charlie.
-Szia Lyni!
-Mizu? kérdezték.
-Semmi különös
-Veletek? kérdeztem
-Semmi, hiányoztok! mondta Leo
-Ti is nekünk momdtam
-Mit csináltok? kérdezte Charlie.
-Hát eddig beszélgettünk a tegnapi koncertről. mondtam
Annyit beszéltünk velük kb. 1órát aztán mondtuk hogy nyugodtam hívjanak be mást is azért. Hogy legalább a többi BaM fan örüljön hogy velük beszélhessen.
Ezután pizsi party lesz nálam alszik Liny kb ilyen 1ig voltunk fent. De utána bealudtunk.
ESTÁS LEYENDO
♡《BARS AND MELODY CONCERT》♡
RomanceVoltam egy koncerten és valóra vált az álmom. amugy 16 éves csaj vagyok aki rajong a BAMékért.