-4-

61 12 4
                                    

Не се чувстваше добре. Отново си спомняше миналото. Как помоли родителите си да я запишат на уроци. Тогава най-много на света искаше да е танцьорка.

Главата я болеше повече от всякога. Залитна, когато стана от леглото. Бившият ѝ инструктор по танци спеше. Прииска ѝ се да го удуши.

Напоследък все по-често спираше да бълнува. Ставаше, защото не ѝ ги даваше много след като едвам я спасиха от предозиране. Той се бе уплашил. Може би все пак я обичаше. По някакъв негов извратен начин.

Изстена и опря ръце в главата си. Изсмя се сухо на себе си. От любов ли я изнасилваше след като я дрогира? Копелето му с копеле. 

Понякога тичаше насред полето и се смееше. Понякога яздеше зебри. Друг път всичко се сливаше в цветове. Напоследък всичко бе грозно петно. Дори болката.

Отиде до нощното му шкафче и извади шепа хапчета. Легна на пода до леглото.

Взе едно. И затанцува с житото насред полето.

Още едно. Яздеше. Надушваше морето. Обичаше да плува. Язди дълго, но така и не успя да го стигне.

Още едно. Смееше се с непознати. Или бяха родителите ѝ. Не си спомняше лицата им.

Плачеше.

Още едно. Лицето му. Изживяваше всеки спомен отново. Прекалено бързо и твърде бавно.

Главата не спираше да я боли. Преглътна. Пълзя до банята. Пи малко вода и намокри устните си с пръсти.

Още.

Още.

Още...

Измъченото ѝ съзнание видя изцяло бял свят. Носеше рокля от дантела. Завъртя се. Почувства се красива за пръв път от много време. Дори когато затвори очи, не усети мрак. Ах, ако останеше тук завинаги.

- Искаш ли да умреш? - тихо и нежно я попита някой.

Треперенето започна от дясната ѝ ръка и продължи нагоре.

Не ѝ бяха говорили така от много време. Чудеше се дали е истински или си измисля гласа, за да се успокои.

Цялото ѝ тяло започна да се гърчи.

Бялото бе единственият цвят, който харесваше. Усмихна ѝ се. Тя се огледа. Харесваше този свят. Бе тих. Заглади роклята си с ръце. Красива.

- Да - прошепна. - Искам да умра.

И му се усмихна в отговор.

Момичето лежеше свито в банята на бившия си инструктур по танци.

Домакинът винаги печелиWhere stories live. Discover now