Ридаеше, свита в ъгъла на съзнанието си.
- Къде съм?
- Тук - засмя се той. - Гостувам ти от известно време. Странно, че не си забелязала. Заета ли беше? - подметна подигравателно.
Момичето притисна брадичка в коленете си. Искаше да си отиде вкъщи, но къде бе това? Съществуваше ли вкъщи? Поклати глава тъжно, почти като дете. Тя няма вкъщи, каза си.
- О, но скъпа, тук е твоят дом - каза, дочул мислите ѝ. - Нашият дом - добави и се ухили, когато тя затрепери още повече.
- Ти не си... не! Махай се! Махни се от мен!
- Не си учтива. Все пак ти ме покани.
Тялото ѝ трепереше. Обзе я смелост. Внезапна и отчаяна. Каквато настъпва само преди края.
Стана и започна да го блъска с ръце. Пищеше насреща му все едно някога би успяла да го уплаши.
- Из-ли-зай! - не се вълнуваше от последствията за миг и просто искаше той да се махне.
Внезапно цялата ѝ енергия изчезна и тя отново се отдръпна изплашена.
- Защо се страхуваш от мен? Нима има причина за това? Аз никога не съм те наранявал, скъпа моя.
Омагьоса я отново. Трепереща и слаба тя се облегна на разрухата.
- Ще ме покориш ли отново? - звучеше трезва този път. Вълните настроения идваха и си отиваха твърде бързо.
- Кога съм спирал да го правя?
- Погубваш ме - каза. Усмихна се при мисълта. - Освободи ме.
Бе превръщала отровата твърде дълго в щастие.
Падна. По-скоро се свлече. Мозъкът ѝ превъртя отново.
- Не-не... Аз се отказвам. Не го прави, моля те - лежеше в краката му, трепереща.
Домакинът се усмихна. Тя окончателно му бе дала пълен контрол. Отсега щеше да я нарича подчинена, защото му допадаше повече от зависим.
- Тихо, любов. Е, щом искаш да си тръгна, добре, но сигурна ли си че ще те има без мен?
Тя се сви тихо в ъгъла на съзнанието си и зарида.
- Не - промълви тихо. - Остани. Прави каквото искаш с мен.
YOU ARE READING
Домакинът винаги печели
Short StoryТе не знаеха как да притежават себе си. Затова заложиха. В отчаянието си да изпитат нещо различно в живота си се опитаха да надхитрят смъртта. Не можаха да победят казиното. Домакинът винаги печели. - - - - - Сборник с разкази, обединени върху тез...