- Doruk hiçbir yolu yok mu evlenmeden Batu'yu almamın ?
- Çocuğa babanın soy ismini veremezler evli olman lazım . (Doruk)
- Off off .
- Hem Batu kalmak istiycek mi seninle sordun mu ? (Doruk)
- Sormadım.
- İstiyoyum. (Batu)
Bizim konuşmamızın ortasında Batu geldi odaya. İstiyorum demişti. Mutlu olmuştum ama ya mahkeme vermezse bana ümitlendirmek de istemiyorum. Ne yapıcam Allahım ben yardım et bana nolur
- Batu da istediğine göre bişey kalıyor. (Ayşenur)
- Ben evlenirim seninle. (Doruk)
- Ohaaa. (Ayşenur)
- Kötü bi niyetim yok . Yardım etmek istiyorum. Sade bi nikah kıyar mahkemeye dilekçeyi veririz.
- Neden böyle bişey yapasın ki ?
- Ben de yetimhane de büyüdüm bilirim annesizliği. Birinden anne sevgisi görmedim ben ve bu çok eksik hissettiriyor. Anne diyemedim kimseye . Batu'nun anne sevgisinden mahrum kalmasını istemiyorum. Batu için evlenelim.
Üzülmüştüm . Batu,Doruk ve ben üçümüz de yaralıydık. Biz başa çıkmayı öğrenmiştik. Ama Batu'nun annesizlik çekmesini istemiyodum.
- Evlenelim.
- Davayı kazanıcağımız kesin değil. Ama ben kazanmak için herşeyi yapıcam. Batu'yu aldığımız zaman da boşanırız. Ama dava süzeci uzun sürebilir ve kazanıcağımız da kesin değil. Böyle bişey yapmak istediğine emin misin ?
- Eminim. Yüzde 1 ihtimal bile olsa deniycem.
- Peki. Ben senin yanındayım. (Doruk)
Galiba şans bana gülmüştü. Annem ve babamdan yana talih bana gülmesede Batu'yu alabilmem için talihim beni bulmuştu. ..
*****************************************
Biliyorum bölüm kısa ama bu aralar yazamıyorum. Sizi bölümsüz bırak da istemedim. Yeni bölüm yakında gelir.