36

114 12 0
                                    

Kambaryje buvo tyla, kai jie žiūrėjo televizorių. Jaemin sėdėjo ant grindų tarp Taehyung kojų. Hanos galva buvo padėta ant Namjoon kelių ir jis bėgiojo pirštais per jos ranką.

"Mamyte" Jaemin pažiūrėjo į ją "Ar tau skaudėjo?"

"Ką skaudėjo?"

"Kai tu nukritai iš dangaus"

Vaikinai pridėjo juoktis ir Hana atsiduso.

"Jin, prašau, nustok mokyti mano sūnų prastų kabinimo frazių" Hana pasakė.

"Niekada!" Jin pasakė ir davė peikis Jaemin "Jis yra mano protégé. Ar ne taip, Jaemin?"

"Taip, bet tik gražiau atrodantys kaip tėtis" Jaemin atsakė ir sukikeno "Tėtis pats gražiausias vyras pasaulyje"

Hana nusišypsojo ir pažiūrėjo į Namjoon "Tai jau tikrai, ane?"

"Jūs abu manę verčiate jaustis nemaloniai, dėl savo meilės vienas kitam" Taehyung pasakė ir pakėlė Jaemin ant rankų "Paguosk manę, Jaemin, jaučiuosi nemylimas!"

Jaemin sukikeno "Nesijaudink, Tae Tae. Kažkas tikrai tavę mylės"

"Ar tai reiškia, kad tu manęs nemyli?" Taehyung apsimetė, kad verkia ir Jaemin juokėsi "Manęs niekas nemyli!"

"Aš myliu tavę. Aš myliu tavę, Tae Tae!" Jaemin jį apkabino.

"Aš jaučiuosi truputėlį pavargusi" Hana atsisėdo "Ugh, pasaulis sukasi"

"Ar viskas gerai?" Yoongi paklausė "Ar nori kažko?"

"Daugelio dalykų, bet negaliu jų gauti" Hana susiraukė iš skausmo "Šiandien man labai skauda"

"Kur yra nuskausminamieji?" Jungkook pašoko ant kojų "Aš tau juos tuoj atnešiu!"

Visi stebėjo, kai Jungkook nubėgo į virtuvę ir paėmė stiklinę vandens. Hana šypsojosi, kai jis atskubėjo su vandeniu ir nuskausminančiaisiais. Hana paėmė juos ir Jungkook atsiduso iš palengvėjimo ir atsisėdo.

"Tu toks mielas" Jin pasakė ir pavėlė jo plaukus, Jungkook visas išraudo "Hana, kodėl tau nenuėjus į lovą?"

"Yaeh" ji atsakė "Tai turbūt gera mintis"

"Aš einu su tavimi" Namjoon pasakė "Ar tu nori, kad aš tavę nuneščiau?"

Hana nusišypsojo "Aš galiu eiti"

"To tikrai nebus" Namjoon pakėlė ją nuo žemės "Aš tavę nunešiu. Tau skauda"

"Nesąžininga!" Jaemin sušuko "Aš noriu ją nešti!"

"Labanaktis vaikinai" Hana atsiduso ir atrėme galvą į Namjoon krūtinę "Susitiksime rytoj"

"Labanaktis, Princese" Hoseok nusišypsojo.

"Saldžių sapnų" Jungkook jai pamojavo.

"Pašauk mus, jei tau kažko reikės" Jimin pamirksėjo jai ir Jaemin metė į jį pagalvę.

"Tiesiog lik lovoje, nebent tau reiks judėti" Taehyung pasakė.

"Aš rytoj visiems pagaminsiu. Kaip skamba?" Jin patapšnojo per pilvą "Aš jau to laukiu"

Hana juokėsi ir pradėjo kosėti "Labanaktis. Pasiliksminkit šiandien"

"Aš irgi lipu" Yoongi sekė juos į miegamąjį. Yoongi atsigulė šalia Hanos ir nusižiovojo "Aš pamiegosiu kartu su tavimi"

Hana pavartė akis "Joonie, tu neprivalai čia būti"

"Aš lauksiu, kol tu užmigsi" jis nusišypsojo jai "Aš tikras, kad vaikinai manęs nepasiges"

"Lėkšta" Yoongi juokėsi ir Jaemin atsidėjo ant jo pilvo "Kaip sekasi, mažasis vaikine?"

"Ar tu laikysies savo pažado?" Jaemin paklausė.

"Kokio pažado?"

"Tu sakei, kad manę nusivesi į įrašų studiją ir leisi su tavimi padainuoti. Tu sakei, kad aš galiu repuoti kaip tu ir dainuoti kaip Jungkook"

"Aš sakiau" Yoongi nusišypsojo "Mes galime ten nueiti rytoj, jei tu nori?"

"Taip!" Jaemin sušuko "Mamyte, ar tu tai girdėjai?"

Hana užmerkė akis "Aš girdėjau. Aš negaliu sulaukti, kai galėsiu išgirsti tavo dainą"

"Aš pasakysiu visiems kitiems" Jaemin pasakė ir nusirideno iki Hanos "Mamyte, aš tavę myliu"

"Aš taip pat, mažuti" Hana pabučiavo jo viršugalvį "Aš pamatysiu tavę ryte. Gerai?"

"Susitiksime ryte. Aš myliu tavę" Jaemin pabučiavo savo mamytę "Aš myliu tavę labiau negu visas savo merginas. Tu esi vienintelė mamyte"

Hana nusišypsojo ir atmerkė akis pažiūrėti, kai jos sūnus šoko prieš ją "Ir tu esi vienintelis mažasis vaikinas man, Jaemin. Aš taip tavę myliu. Nepamiršk to"

Jaemin nustojo šokti "Mamyte, ar tu mylėsi manę ir danguje?"

"Aš mylėsiu tavę iki laiko pabaigos. Tu esi mano gražusis, mažasis vaikinas" Hana jį apkabino "Eik ir pasakyk vaikinams, ką Yoongi tau pažadėjo. Gerai?"

"Gerai, susitiksime ryte" Jaemin paglostė mamos galvą "Miegok gerai. Aš myliu tavę!"

"Aš manau, kad paliksiu tavę pailsėti" Yoongi pasakė ir atsisėdo "Aš myliu tavę mano mažoji sesute"

"Aš myliu tavę taip pat" Hana nusišypsojo ir žiūrėjo, kai jos brolis išeina iš kambario "Joonie, ką mes veiksime rytoj, kai Jaemin išeis?"

Namjoon nusišypsojo "Viską ko tu nori"

"Eime į paplūdimį" Hana pasakė "Mes galime pažaisti žaidimų aparatais kaip seniau"

"Tai skamba kaip iššūkis" Namjoon nusišypsojo Hanai "Man geriausiai sekasi ledo ritulys ant stalo"

Hana juokėsi švelniai "Aš turiu tai pamatyti savo akimis"

"Hana, pailsėk, gerai?" Namjoon pabučiavo ją švelniai Jau praėjo amžiai, kai mes buvome pasimatyme ir tau reikia pasiruošti pralaimėti"

Hana plačiai nusišypsojo "Mes dar pažiūrėsime"

"Tai jau tikrai, mažyte" Namjoon sukikeno "Pašauk, jei kažko reikės. Aš nebūsiu iki vėlumos, tai greitai grįšiu ir tavę apkabinsiu"

"Neskubėk" Hana pasakė "Mėgaukis vaikinų vakaru"

Namjoon nusišypsojo ir pabučiavo Hana. Jų lūpos judėjo tobulai ir jie abudu atsitraukė.

"Jei tau dabar neskaudėtų" Namjoon pasakė ir Hana išraudo "Tikiuosi, kad jausis geriau ryte"

"Labanakt labanakt, Joonie. Aš myliu tavę" Hana pasakė ir užmerkė akis "Susitiksime ryte"

Namjoon pabučiavo jos viršugalvį "Myliu tavę, mažyte. Susitiksime ryte"

------------------------------
A/N: Visada verkiu klausydamasi dainos, kuri yra viršuje 😭 Pasiilgau Wanna One grupės 😭

------------------------------A/N: Visada verkiu klausydamasi dainos, kuri yra viršuje 😭 Pasiilgau Wanna One grupės 😭

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Netikėta [[KNJ]] ✔Where stories live. Discover now