31

116 12 0
                                    

Hana nurijo vaistus nuo skausmo, kuriuos Yoongi jai padavė ir ji silpnai atsiduso. Galvos skausmas ją vargino ir net vaistai toks jausmas jai nepadėjo. Jai daktaras išrašė morfino, bet ji jo nekentė ir ji nenorėjo gerti kažko tokio stipraus ir šis narkotikas darė ją mieguista, o ji kaip tik norėjo būti energinga, kai jos šeima ir draugai buvo aplinkui.

"Ar tu valgei?" Yoongi paklausė ir atsigėrė kavos "Tu numetei svorio ir esi visa išblyškusi"

"Aš ne alkana"

Yoongi atsiduso "Hana, tu turi valgyti, kad tu būtum stipresnė"

"Ne tau kalbėti" Hana švelniai nusišypsojo savo broliui "Tu taip pat nevalgai"

"Aš nesergu, Hana" Yoongi pasakė "Eik ir atsisėsk. Pažiūrėk filmą, o aš pagaminsiu tau sriubos"

"Aš ne-"

"Eik ir padėk savo užpakalį ten, Hana, arba aš skambinu Namjoon"

Hana garsiai atsiduso "Tu negali to naudoti prieš manę. Joonie turi svarbų susitikimą šiandien ir jei tu jam paskambinsi, jis praras klientą, kurio taip ilgai laukė"

"Ar tau atrodo, kad man rūpi? Jis turi manę, tai manai, kad man rūpi, kad jis praras kontraktą?" Yoongi pasakė ir pastūmė Hana "Sėskis ir žiūrėk filmą"

Hana nuėjo iki sofos, atsisėdo ir apsiklojo pledu. Ji pasiėmė pultelį ir junginėjo kanalus iki tol, kol rado filmą, kurį miego nuo pat mažumės. Ji juokėsi, o baigė kosejimu.

Ji greitai užsidengė burną ir kosėjo į ranką. Yoongi greitai atbėgo ir paėmė jai servetėlę, bet jo burną silpnai atvipo, kai jis pamatė kraują ant jos delno. Yoongi nuvalė kraują nuo rankos ir burnos ir stipriai ją apkabino. Ji tvirtai jį laikė.

"Hana" jis sušnabždėjo "Ar tu tikra, kad gydytojai nieko negali padėti?"

"Aš tikra" ji atsakė, bandydama neverkti "Jau per vėlu pradėti gydimą"

Yoongi jautė šiltas ašaras, kurios krito jo veidu ir jis dar stipriau laikė ją. Hana įtraukė nosį ir nusivalė akis, ji buvo savo brolio glebyje, kurį laiką. Jie tik vienas nuo kito atsitraukė, kai virtuvėje suskambėjo laikmatis. Yoongi paleido Hana ir nuėjo į virtuvę. Hana pritraukė kelius prie krūtinės. Sriubos kvapas privertė jos pilvą sugurgti.

Yoongi nusišypsojo per ašaras ir atnešė dubenėlį sriubos jai su keliomis duonos rėkutėmis. Jis atsisėdo šalia jos ir stebėjo, kai Hana valgė. Jis žinojo, kad turi vertinti kiekvieną momentą su savo sese, nes nežinojo, kiek ilgai ji dar bus su juo.

"Hey, Yoongi" Hana kreipėsi "Galiu tau kai ką pasakyti?"

"Pirmyn" Yoongi užmerkė akis ir atsirėmė į sofos atlošą.

"Ačiū tau"

"Už ką?"

"Už viską" Hana atsakė "Kad niekada neatsukai man nugaros. Kai mes gyvenome su tėvais, tu niekada man nenustojai padėti... net, kai aš norėjau nusižudyti. Tau aš tik-"

"Tau nereikia man dėkoti, Hana" Yoongi pertraukė "Tu esi mano mažoji sesutė ir aš myliu tavę"

"Ar tu manai, kad mirtis yra skausminga?"

"Baik!" Yoongi atšovė "Ar tu tėsiog baigsi? Aš negaliu to klausyti, Hana. Jau taip sunku žinoti, kad tu miršti... prašau, baik"

Hana apkabino savo brolį ir verkė "Aš jaučiuosi tokia kvaile!"

"Nereikia. Tu tokia nesi. Valgyk savo sriubą"

Hana sukikeno ir palinksėjo per ašaras "Tai labai skanu"

"Aš žinau. Aš įpyliau ją ir pašildžiau iš skardinės"

"Geriausia sriuba, kurią esu valgius" Hana įtraukė nosį ir nusivalė akis "Aš galiu, dar kai ko tavęs paklusti?"

Yoongi nusišypsojo, kai jo sesė toliau valgė "Ko?"

"Kada tu susirasti merginą?"

"Aš nenoriu" Yoongi atsakė "Aš turiu daug svarbesnių dalykų, negu būti santykiuose"

"Pavyzdžiui?"

"Prižiūrėti tavę ir praleisti kuo daugiau laiko su tavimi" Yoongi pasakė su šypsena "Ir be to, mano darbas atema daugiausiai mano laiko, jei aš turėčiau merginą, tai tesiog mūms neišeitų. Tai būtų kankynė. Aš nuolatos būčiau savo įrašų studijoje"

"Aš tikra, jei tu rastum teisingą žmogų, tu atrastum ir laiko"

Yoongi suraukė antakius "Aš nenoriu turėti santykių dabar. Galbūt ateityje, bet dabar, aš nenoriu"

"Aš tikiuosi, kad tu galėsi būti laimingu" Hana pasakė.

"Aš laimingas dabar, Hana" Yoongi atsiduso "Baik valgyti savo sriubą. Jaemin tuoj grįš ir aš turiu jam naujienų. Aš manau vaikinai taip pat ateis. Jin atvažiuos po fotosesijos"

"Kas jei tu būtum su Jin?"

Yoongi paspringo sriuba ir jis trenkė sau į krūtinę kelis kartus ir piktai pažiūrėjo į savo sesę, kuri kikeno iš jo "Tai nejuokinga"

"Aš manau, kad taip" ji pasakė "Mes žinom, kad tau nesvarbu mergina ar vaikinas. Tu ir Jin esate pažįstami nuo pat kūdikystės. Jūs esate geriausi draugai, abu žinomi ir daug dirbate. Tėsiog būtų tobula"

Yoongi pavartė akis "Tai nereiškia, kad aš būsiu su Jin. Jis nėra mano skonio"

"Tai visiškas melas!" Hana juokėsi "Jin yra visų skonio. Jis gražus, mielas ir linksmas"

"Užsičiaupk, Hana" Yoongi sumurmėjo ir nusisuko nuo jos "Tėsiog valgyk sriubą"

Netikėta [[KNJ]] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat