Yolculuk

1.3K 17 4
                                    

Günlerden Bİr gün bir Aİle tatile çıkarlar.Anne,Baba;Abi ve kız kardeş olmak üzere 4 kişden oluşmaktadırlar.kızın adı Sarah abisinin adıda James'tir.

Bu aile yurtdışında biyerde tatile gideceklerdir.Bu ev 2000 yılından dan kalma bir evdir şimdiki yılları ise 2018dir.Eve geldiklerinde babaları;

bu ev çok dayanmaz ben tamir ederim o zamana kadar ben bir kulübe kurayım orada biraz kalırsınız bende evi tamir ederim tamammı?der.

Kız anne ve çocuk tamam der.

                                                             2 AY SONRA

anne:evet çoccuklar hadi yukarı çıkıp odalarınzı seçin bakalım.

Baba:tatlım bizim odamız neresi olucak peki .

Der ve öpüşürler tam o sırada.yukarıdan bir ses gelir.Paaaaat.

anne Çocuklar iyimisiniz noluyo orada!!

Deyip yukarı çıktı.

Baba:Aman tanrım buda ne böyle Bu dolapta ne?ama 1 dakika o ses neydi?

James:sorun yok baba Sarah kutuyu devirdi  o kadar çok oyuncak getirmişki.

Sarah:abi yaa!!!

Anne :tamam çocuklarda peki bu dolap ne .

James:bilmiyoruz çok büyük değilmi hem içinde bişey olduğu için çok korktuk ve açmadık.

Sarah:abi kaç yaşındasın sen ya 17 yaşında olmana rağmen korkuyorsun.

james:sarah sen kaç yaşındasın bilyomusun?

Sarah:evet 12.

James:11 küçük cadı şimdi sessiz ol yoksa seni ham yaparım.

Sarah:offf tamam abi.

Baba:eeveet çocuklar ve karıcım geri çekilin dolabı açıyorum.

Kız oğlan ve ane tamam der ve  geri çekilirler.

dolabın içinden küçük bir kedi çıkar tam sarah ay ne tatlı diyip eline alıcaken kedi onu cırmıklayıp kaçana kadr.

Sarah:ühühühüh anne baba ühühühüh.

Anne ve baba:tamam tatlım sorun yok gel eline peçete koyalım hadi tamammı?hem sana tatlı yaparız babanla yersin tamam hadi gel şimdi orayı yıkıyalım hadi.

Tam james anneyle babasının arkasından geliyorduki dolaptan ses gelir HRRRR.

James:o da neydi.

diyip arkasına bakar dolaba uzunca bi bakar ve sonra aşağıya iner.

 Not:Multimediada Jamesin fotoğrafı vardır

Gizemli SırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin