Olamaz!

254 10 2
                                    

Alara:Burada sizden önce yaşayan bir aile vardı hani şu yüzleri karalı olan.İşte onlar Lanetlenmiş bir Aileydi.O son yaşayan kız hariç.Nedense yaratık ona yaklaşamıyor yada erişemiyordu.

James:Peki bizden ne istiyor.

Alara:bu küçük kızın Lusi olduğunu sanıyor.yad hala lusinin burada yaşadığını.

Sarah:Abi korkuyorum.Hemde çook!!!

James:merak etme ben seni korkurum tamammı.

Anne ve baba:Bu çok saçma neden böyle olsun ki?Hem bunlar uydurma

Alar:devam edebilirmiyim!! Teşekkür ederim.En küçk kız ın adıda leysi leysi ablasını o kadar çok sever ki banyoyu onun yaptırmasını yemeği onun  hazırlamasını isterdi.

James:neden ki sevebilir ama bu kadarda çok abartılı değilmi.

Alara:Evet ama ona göre normal.Bunları lanetleyen şey küçük bir kızın ruhu.İnanmayacaksınz belki ama Lusinin babası kasabada 13-14 yaşındaki bir kıza tecavüz etmişti Ve kızı öldürmüştü.Ne kadar iğrenç değilmi.

James:İğrenç tabiki neden yapmışki bunu.

Anne ve baba:Bunları neden anlatıyorsun hem sende kimsinki bu ev nerden lanetli oluyormuş.

Alara:ben lusinin dediğim gibi en iyi arkadaşıyım.size yardım içn geldim.

derken o yer kapağından yüksek sesle vurma sesleri gelir.

Alar:Olamaz Bizi duydu çabuk herkes tahtanın üstüne!!!!

Herrkez tahtanın üstüne çıkar ve vurma kesilir.

Alara:ucuz atlattık millet erneyse eğer bun öğrendiyse onu aramaya gitmiş olmalı.Ama duymadıysa şanslıyız.Bu konu burada biter şimdi size nasıl korunacğınzı göstereceğim ama tam olark değil sadece savunma olarak çünkü bende ondan çok korkuyorum.Nasıl olduğunu bilmiyorum ama kızın ruhu Lusiye hiçbirşey yapmıyor ama kız kardeşine anne ve babasına yapıyor.

Anne ve baba:Aman tanrım bu korkunç birşey!!

James:Evet ürkütücü.

Sarah:Abi bana zarar gelicekmi.çok korkuyorum.

James:sana hiçbirşey olmayacak merak etme.

Yarın olur ve dışarı çıkarlarç

James:Bak babamın sürprizine salıncak yapmış sana aslında bir kovayı bile kaldıramadın ama 

Kahkaha atar

Sarah:orada el görmüştüm görmeseydim alırdım taşıyabilirdim.

James:bidakka orada ne eli gördün sen??

Sarah:Kanlı bir el izi.

James:Hala oradamı??

Sarah:Bilmiyorum.

James alarayı çağrır ve bakarlar

Alara:olamaz o yeri iyice bir örtmeliyiz ve sıkıca kapatmalıyız.

James:Neden ki?

Alara:bu el izi 1-2 gün önce burda duruyormuydu?

Sarah:evet.

Alara:işimiz bitti.3-5 gün içinde Lusiyi bulmak zorundayız yoksa bu şey lusiyi yakalıyıp öldürecek.

James:hani bun bilinmeyen bir gücü vardı?

Alara:Ne zaman kullanacağını bilmiyor hem yatarık gölgellerde ve bazende insan gölgesinde dolaşır.

James:peki neden 3-5 gün neden 13 yada18 değil.

Alara:çünkü yaratık ailesini 3-5 günün içinde öldürmüştüde ondan.        

Alara ayağa kalkar ve birden bişey olur ve bayılır.

         SİZCE NEDEN BAYILDI BİR HASTALIĞI MI VAR,BİŞEY Mİ HİSSETTİ YOKSA ONUNDA BİR GÜCÜ  MÜ ORTAYA ÇIKACAK.LÜTFEN YORUM ATIN AKSİ TAKTİRDE YENİ BÖLÜM YAZMAYACAĞIM.....                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Not:Galeride Leysinin fotoğrafı vardır..

Gizemli SırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin