çalıların Arasaından Lusi çıkar.
Lusi:Alara Seni gördüğüme çok sevindim.Benii evime götürürüsün yolunu fazla hatırlayamıyorum.Hem sen ağladınmı?
Alara:Hayır hayır ağlamadım(göz yaşlarını silerek)
Lusi:evet ağlamıssın noldu?
Alara:James JAmes benden hoşlanıyomuş.ühühühü.
Lusi:ne james de kim?
Alara:buraya yeni taşınan bir ailenin çocuğu.Ve benden şüphlenmiş evin altındaki bodruma inmişler.Ve ben onları görmedim az kalsın onları öldürecektim.hatta james orda yediğim bir hayvanın kanına basıp kaymış ve düşmüş.
Lusi:Hmm.tatlım sen üzülme hem zaten eninde sonunda öğrenecekleri.
Alara:olsun onlar başından söylemem gerkirdi.hem ben yemeyi bırakmış bile olsam Köpeğim bırakmadı.hatta köpek bile sayılmaz bir yaratık nerdeyse sadecebenim ve senin sözünden çıkmıyor.Ama eğer oraya tekrar inerlerse işleri biter köpeğimi ordan çıkarmalıyız hemde hemen .
Lusi:Peki ama beni ilk önce eve götürmelisin deli gibi açım yavru tavşanlardan kaçıyordumda
Alara:NE yavru tavşanlarmı ciddi midin tavşanlardan kaçıyordun yani?
Lusi:şaka yaptım ya bir kurt sürüsü kovladı aslında kurtulmayı başaramayacktım.
Alara:neden ki?
Lusi:Bİr çamurun içne düştüm ve onlarda direk koşup gitiler yollarına devam ettiler.
Alara:desene ya seni çamur kurtatdı
Lusi:aslında bataklıktı ama şansıma yanımda bir kütük duruyordu batmadığna şaşmamalı.ben bile şaşırdım.aa bidakka kkütük dışardaydı .
Alara:hahaha hiç değişmemişsin seni çok özledim.
Lusi:bende seni çok özledim.
Der ve birbirlerine sarılırlar.
Ve eve giderler.
Alara:beni almazlar artık benim bir yaratık olduğumu biliyorlar.
Lusi:aaa yapma böle ama alırlar seni hem sen çok güzel bir kızsın.
Alara:ama james beni sevdiğini söylemişti.nasıl giderim.
Lusi:Merak etme sen sadece gidip köpeğini getir tamammı ben bir yolunu bulup seni içerri almalarını sağlarım.hem kardeşimin ruh seni seviyor bilyorsun sana asla bişey yapmaz bak arkandan geliyor.
Leysi gelip hemen alaraya sarılır.
Lusi eve alarada bodruma iner tabi diğer alttaki kapıdan.Acaba lusi alarayı eve alabilecek ve james tekrar alarayı sevebilecek mi öğrenmek istiyorsanız voteleyiniz çnceki bölümü es geçip hemen yeni bölümü yazdım umarım beni bekletmezsiniz sizi seviyorum sevgilerimle
Sakura_san
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Sır
Mystère / ThrillerTatile çıkan Bİr grup aile.başlarına geleceklerden habersizdir.Ama bir umt yaklaşıyor gibi görünüyor yoksa sadece sıradan bir sonmu...... Bu hikeyeyi ilk yazışım o yüzden beğenmesseniz anlarım.