Lusi eve gelir james te ona şöyle demiş.
James:ne oldu sesin kaynağını bulabildin mi?
Lusi:aa evet sadece bir rakunmuş.
James:hmm. peki.
Lusi:sarah nasıl?
James:aynı işte. ama bi ara şöyle dedi;
Geliyor.Başımız dertte.Küçük bir sorun sadece.Ama Büyük zararları olucak.Ve o Kişi .......
James:dedi ve sustu.ve o sıradada sen geldin.
Lusi:james aslında alara lanetlenmişti.istersen sana bunun lanetini okuyabilirim ama başımıza musallat olabilir.
James:umrumda değil o canavarın lanetini duymak istemiyorum.hem zaten buraya sabahleyin siz daha kalkmadan önce bir oğlan geldi.bi paket şeker istedi ve gitti.
Lusi:ne a-ama bu nasıl olur burası şehre tam olarak 16km uzakta.buraya yürüyerek gelmesi imkansız!
james:bilmiyorum burada oturduğunu vede bize çok yakın olduğunu söyledi ve şekeride alıp gitti.
lusi:n-neyse bunu sonra konuşuruz.alaranın laneti şöyleydi.
aslında alara ölmüştü 5 yaşında bir trafik kazasında son gördüğü kişi 6 yaşında gördüğü bir oğlan ve annesiymiş.çocuk siyah saçlıymış.anneleri onu kkurtarmak için ameliyathaneye götürmüşler ama kan kaybından ölmüş.ve anneleride ayin yapmışlar yani hani ölüyü canlandırmak için ama onun yerine yanlışlıkla ruh çağırmayı yapmışlar ve bu ruh onlara musallat olmuş orada alaranın cesedini görünce ona girmeye çalışmış ama henüz bedeni gelişmediği için içine girememiş.ve bunun yerine içine bir kötü ruh gibi birşey koymuş ve şöyle demiş; BU KIZ BÜYÜYÜP 15 YAŞINA BASTIĞINDA YARATIK OLACAK VE ÇÖZÜMÜ OLMAYACAK DEDİ.ANCAK İSTEDİĞİ ZAMAN DÖNÜŞEBİLECEK VE KENDİNİ İYİLEŞİREBİLECEK Dedi.
Lusi:işte lanet böyle.
James:bende inandım belki bir lanet olabilir ama - bidakka ya 6 yaşında bir çocukmu?bidakka o çocuğun elinde sağ elinde yıldız işaretinde yara olduğunu söyledi mi sana?
Lusi:e-evet küçük bir yıldıza benzeyen bir yarası varmış.
James:o-o çocuk benim.aman tanrım nasıl da unuturum annemin en yakın arkadaşıydı alaranın annesi.demek o yüzden o arabayı kullandılar.bu bir tesadüf olamaz.
Lusi:ne ne arbası?
James:o arabayı nerde olsa hatırlarım.babam onları uyarmıştı bu arabayla gitmeyin diğer sürücülerin gözlerini alır diye ama alaranın babası dinlememişti.ve o arabayı kullandı tamı tamına 3 arabaları vardı.arabanın camı çok parlak olduğu için sürücülerin gözünü aldı ve kaza yaptılar.
Bu jamesi çok kızdırmıştı masadaki vazoyu eliyle hızlıca ittirip kırmıştı.ellerini başına doğru geçirerek etrafte dönmeye başladı.Ve bu sırada babaları gelir.
Sarah:hoşgeldin babacığım.
baba:hoşbulduk tatlım.ee anneniz nerde ona süprizim var.
James:şeybaba annem şuanda çamaşırları yıkkıyo hem sinirli sen geç otur hem yorulmussundur.
Baba:peki tamam o zmn sen git annene hediyeyi ver bakalım sarah.
Sarah:neden gidip kendin vermiyorsun seni pislik şey.
Baba:ne dedin tatlım?
James:ahahaha o dediki git sen ver babacım dedi.benim ayaklarım ağrıyor dedi.ıhıhıh(alaranın ağzını kapatarak yukarıya götürdü)
Lusi:izninizle efendim.(ve yukarı çıkar) olamaz bunu bitireceğini söylemişti.
James:kim bitireceğini ve neyi bitireceğini söylemişti?
Lusi:aa şeyy benim bir kedim vardıda yemeğini bitireceğini söylemiştim umarım bitirmiştir diyordum ııhıhıh.
James:pe ka la (duraksayarak)
Sarah:hepiniz öleceksiniz!!!
Lusi:bu kadar yeter ben hemen geliyorum!!
Lusi dışarı çıkar ve leysiyi bulur ve şöyle der;
Lusi:hani rahat bırakacaktın hani bidaha uğraşmayacaktın!!
Leysi:iyide abla ben onunla uğraşmıyordum ki?
Lusi şok olur ve şöyle der;
Lusi:sen uğraşmıyorsan kim uğraşıyor peki?
Leysi:belki eski sevgilimdir abla ben ne biliyim kız delirmiştir o zaman.
Lusi:1 sevgili yapamazsın 2 bu nasıl olur?
Leysi:hiçbir fikrim yok?
sizce bunu saraya kim yapıyordur.o şeker için gelen çocukmu,başka bir ruhmu yoksa sarah delirdi mi?yoruma yazın lütfen ona göre devamını yazacağım.
Not:Alaranın babasının arabası galeridedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Sır
Misterio / SuspensoTatile çıkan Bİr grup aile.başlarına geleceklerden habersizdir.Ama bir umt yaklaşıyor gibi görünüyor yoksa sadece sıradan bir sonmu...... Bu hikeyeyi ilk yazışım o yüzden beğenmesseniz anlarım.