James: sende kimsin?
........:benim adım Alara.Burada olduğunz için çok şanslıyım.
Sarah:Abi o değilmiş.
Alara:benmi ha six Lusiyi diyorsunuz o annesinden çok eziyet çekerdi.Ve birgün ormana kaçtı hala yaşıyormu biliyorum.
James:Hadi ya vay kötü kalpli anne.Sen nesi oluyorsun?
Alara:Ben onun En yakın arkadşıyım.
Sarh:Bu çok iyi oldu biz odada bir yer altı geçidi gibi biyer bulduk.leş gibi kokuyordu.Abimle çıkarken KANA bastı ve kayıp düştü.
Alara:Oraya mı indiniz!!
James:Noldu ki?
Alara:noldu mu sana söyliyim.Orada garip birşey var sizi yakalamadığı içn çok şanslısınız.Ve oraya birdaha sakın inmeyin.O leş dedğinizşeyde yartığın pis kokusu aslında yaratık mı pek bilmiyorum ama kesin yaratıktır.
Sarah:Abi sakın bidaha inmeyelim ama bidakka sen bunları nerden biliyorsun?
Alara:çünkü biker Lusiyle orad sıkışmıştık.O bizimle resmen oyun oynuyordu ve
Dicekken james sözünü kesti.
James:tamamda bu nottakilerde ne böyle bunlar gerçekmi?
Alara:Evet bunlar gerçek ama lusi 17 yaşında babası onunlar ilgilenmediği için bilmiyor yaşını ,doğum gününü hatta bazen ismini bile unuttuğu oluyordu. Burada yazanlar asla ama asla aşağıya yani kapının altına inmemeli tamammı eğer bunları kapının ardındaki şey gçrürse lusiyide öldürecektir.
James ve sarah:Ne onlar Ö-Öldümü.Lusi yaşıyormu?
Alara:TAbikde yaşıyor ama bu yaratıktan kurtulmayıda bitek o bilyor o giittiğinde babası bunu yzdı çünkü Lusi farkedilmez bir şekilde o şeyin ailesinden uzak tuttuğunu ama ne olduğun bilmeden onları koruduğunu anladı.Ve lusi gittiğinde Hepsi öldü.
James:Ama nasıl olur o ailesini nasıl koruyorduki?
Sarah:ama o zaaman abim o kanla kayıp düştüğünde neden o şey abimi yakalamadı çok mu yavaş.
Alara:Hayır hızlı hemde bir çita kadar hatta belki daha hızlı.O sizinle oyun oynuyor.Zayıf noktasını biliyorum.Ama emin değilim,doğrumu değil.
James ve saranın annesi gelir.
Baba:Oğlum kızım bu kız kim?
Anne:evet kızım sen kimsin?
Alara:merhaba ben alara burada yaşay-
James kolunu dürtükler
Alara:şey yani burada oturan bir arkadaşım vardıda ben onun arkadaşıyım.
Baba:peki kızım gel otur içeri.
Jamesin odasına çıkarlar ve konuşurlar.
Alara:beni arkamdan ovalayan delirmiş bir kurt gibi bişeydi kapıyı hemen açmasaydın beni yakalayabilirdi.Teşekkür Ederim.
James:bişey değilde o nottakiler gerçek eminsin yani.
Alara:tabikii.
Ve kapı çalar.
Sarah:ben bakarım abi.
DER ve tam kapıyı açacağı sırad
james:Sarah dur açma kapıyı!!
Sarh neden abi?
James:kim geldi sen kimsin ??
SİZCE GELEN KİMDİR BİR KATİLMİ,lUSİ Mİ RASTGELE GELEN BİR İNSANMI????
Not:Galeride Saranın fotoğrafı vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Sır
Misteri / ThrillerTatile çıkan Bİr grup aile.başlarına geleceklerden habersizdir.Ama bir umt yaklaşıyor gibi görünüyor yoksa sadece sıradan bir sonmu...... Bu hikeyeyi ilk yazışım o yüzden beğenmesseniz anlarım.