Tek Başına

214 6 8
                                    

James ve alara tek başlarına yürümeye başladılar .ççünkü dışarıda ne ruh nede hayalet vardı.Sarah dergi okuyor ane ve baba ise tv izliyorlardı.

James:ne Güzel ve ürkütücü bir gün değilmi.

Alara:evet öyle ama neden ürkütücü olsunki.?

James:aniden bir ruh çıkarsa nolucak?

Alara:haklısın olabilir.

James:Alara Durumlar Kötü olabilir ama ben senden şüpheleniyorum.

Alara:NE! Nasıl şüphelenirsin benden.Neyimden şüphelendinki?

James:Herşeyinden sanki elin 2 metre uzuyor.sarahda görmüş dişlerin çok keskinmiş.

Alara:bunların hiçbir anlamı yok!!! dişlerim keskin olabilr elimin uzadığı imkansız bişey ama tamammı!!

Ve o sırad sinirlendiği için saçları yavaşça havaya doğru kalkar hemde rüzgar olmamasına rağmen.

James:A-aa-aaaaman tanrım buda ne!!!!!!

Alara tam bu sırad şaşırır ve saçları iner.

Alara:dur açıklayabilirim

Derken james sözünü keser.

james:pis şeytan.Sakın ailemin yakınına gelme tamammı bizden uzak dur.Bide ben.....Ben senden hoşlanmıştım ilk defa güzel ve sırnaşık olmayan bir kız diye düşünmüştüm.Ama yalanmış

James gözlerinden hafif yaş akıtarak eve koşmuştur.

Alaranın ağzından:B-benden hoşlanıyormuymuş?Aman tanrım ben naptım böyle.

Der ve şaşkınlık içinde yer çömelir.

Ve çalıların arasından ses gelir.

Alara:kim var orda hemen kendini göster(üzgün bir şekilde).Hey kim var orda dedim?

        Sizce orada lusi mi yoksa başka bir davetsiz misafir mi var.Yorum atın lütfen aslında atmanıza gerk kalmayabilir çünkü son 2 bölüm yazıp bırakacağım voteler çok az çünkü herneyse sizce kim olabilir?

                              Not:Galeride Lusinin fotoğrafı vardır.

Gizemli SırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin