Jako, iż nazwa zobowiązuję, przychodzimy do Was z poleceniem istnych Wattpadowych perełek. Dajcie znać, czy czytaliście i jakie prace Wy, możecie polecić z czystym sumieniem.
Pierwszą perełką, jaką chciałam polecić jest praca MaggieSPN pt. "Światłocień". Ponad sześć tysięcy gwiazdek, prawie pięćdziesiąt tysięcy wyświetleń i porywająca fabuła. Czytając, ciężko było się oderwać. Maggie świetnie skonstruowała postacie, sprawiając, że przeżywamy emocje wraz z nimi.
Zaczęło się niewinnie, skończyło... Sprawdźcie sami! Zdecydowanie warto!
Kolejną pracą, którą chcę polecić jest: "Romeo, Julia jest lesbijką" autorstwa NiemodnaPisarka
Pomysł na to opowiadanie jest niesamowicie oryginalny i jeśli szukacie czegoś, gdzie nie ma schematów a każdy rozdział sprawia, że w Waszej głowie pojawia się: muszę zobaczyć, co jest dalej, to właśnie u NiemodnejPisarki to znajdziecie.Ostatnią polecaną przeze mnie pracą jest: "Siedem grzechów głównych" autorstwa Amaris_xo
Czytałam już dość dawno, ale nadal pamiętam emocje, które mną szargały. Przy Siedmiu grzechach głównych nie da się zachować stoickiego spokoju i przełączać rozdziały ze znudzeniem. Od samego początku zostajemy powani. No i oczywiście przy tym porwani doznajemy Syndromu Sztokholmskiego :)
Luna LeaRevoy
To wspaniała historia, która z każdym kolejnym rozdziałem wywiera na mnie coraz większe wrażenie. Jest główna bohaterka, której los rzuca sporo kłód pod nogi, dużo się dzieje, do tego charyzmatyczni bohaterowie. Autorka bardzo umiejętnie opisuje wszystko to, co się dzieje, łącznie z emocjami, których w rozdziałach jest sporo. Czytam z zapartym tchem, po prostu zatracam się w tych rozdziałach, śmieję się, wkurzam na bohaterów, płaczę przez nich... Jak dla mnie prawdziwa perełka!
CZYTASZ
Polecajka Czarownic
Non-FictionPolecajka to zbiór rzeczy, które Czarownice z ręką na sercu mogą polecić. Książki, filmy, seriale, utwory czy sprawdzone przepisy i wiele innych.