4

583 63 33
                                    

"Yani hepiniz farklı elementleri mi kullanıyorsunuz ?"

"Evet ben havayı kullanıyorum."derken Clint sırıtmıştı.
"Bay Frank da hava elementi grubunun öğretmeni."diye tamamladı Natasha onu.

Steve kaşlarını çatarken "Ne ? Tarih öğretmeni değil mi ?"diye sorunca Wanda güldü.
"Evet tarih öğretmeni olmak için oldukça şey görmüş olmalı, herif 350 yaşında."

"Hepiniz hava elementini mi kullanıyorsunuz ?"

Tony kafasını iki yana sallarken konuştu.
"Hayır. Thor ve Nat suyu kullanıyor. Wanda toprağı, Pietro havayı ve ben de ateşi."

"Hala inanmakta biraz güçlük çekiyorum."

Natasha gülümsedi ve sağ elini havada hareket ettirerek ortamdaki nemi bir anda eline topladı.
Oluşan su balon şekline gelirken Natasha'nın elini şıklatmasıyla bir anda her tarafa saçıldı.

Steve üstü ıslanırken "Tanrım..."diye mırıldanmıştı.

"Şunu yapmaktan zevk alıyorsun değil mi ?"derken Clint kaşlarını çatmıştı.

Natasha bir anda "Ah sana az daha asıl olayı söylemeyi unutuyorduk. Görev hakkında."dediğinde Thor "Ben de iki saattir ne unuttuğumuzu düşünüyordum."diye devam etti.

"Müdür bir Lent-"
Thor Natasha'nın sözünü keserek "Havayı kullanıyor."dediğinde Natasha ona ters ters baktı.

"Ve ırkçı bir adam. Lents'in üstün ırk olduğu savunan bir örgüt olan HYDRA'ya üye olduğunu biliyoruz. Bunu Yüce Konsey'e kanıtlamaya çalışıyoruz."

"Red de bize yardım ediyor."

Steve anladım dercesine kafasını salladı. "Peki benim size ne gibi bir yardımım dokunabilir ki ? Benim öyle değişik güçlerim yok."

Loki güldü "Sen öyle san."dediğinde Steve kaşlarını çatarak Loki'ye döndü.

"Dostum... Bundan binlerce yıl önce biz Rapides'lerin durumu 40'larda Amerika'da siyahi olmak gibiymiş. O kadar çok ırkçılığa ve işkence maruz kalmış bir tarihimiz var ki... Öğrendiğimde şoka girdim. Lents'ler elementleri kullanabiliyor. Rapides'ler ise sadece Shadow'da telekinezi*, prekognisyon* ve durugörü* kullanabiliyor. Tabii bunlar elementlere hükmetmenin yanında küçük şeyler. Dünya'ya sürülmeden önce yapabildiğimiz bir şeydi..."

Steve kaşlarını çattı "Güçlerimizi yitirdik mi ?"diye sorunca Loki kafasını hayır anlamında salladı ve "Hayır sadece unuttuk."diye cevap verdi.

Natasha Loki'nin sırtına hafifçe vururken "Ama Loki uzun uğraşlar sonunda bir prekognisyon özelliği kazandı."dediğinde Loki "Çok ufak şeyler."diye tamamlamıştı onu.

"Her neyse."diye devam etti Thor. "Eğer sende bir ışık görmeseydi Red seni bize önermezdi."diye tamamladı.

***

"Sikik herif ! Nerede kaldın ?"

Steve Bucky ile gideceği buluşmayı tamamen unutmuştu.
"Geldim işte."
Bucky kolundaki saati Steve'in suratına sokarken "Evet, 2 saat oldu manyak herif seni. Kız ağzıma sıçacak."derken Steve'i kolundan çekiştirmişti.
Kapıyı çaldıktan sonra Bucky sinirli bakışlarını hala Steve'in suratından çekmemişti.

Kapıyı Linda açınca kaşlarını çatarak Bucky'e baktı.

"Filmi başlatacaktık biraz daha geç kalsaydınız."
Bucky iki elini kaldırarak "Hiçbir suçum yok. Hep Steve."diyerek içeri girdi.

"Kusura bakma Linda. Biraz işim çıkmıştı da."

Linda iç çekerek "Tamam içeri gelin."dedi ve Steve'in geçmesi için kenara çekildi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TRUEST LIES [STONY]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin