"Mama" și "Tata"

83 7 38
                                    

Eram în sala de informatică împreună cu Vivian.

-Ce căutam aici? mă întreabă ușor speriata.

-Caut ceva. Ceva important. zic așezându-mă pe un scaun.

-Mai bine ne-am întoarce. Nu cred că trebuie sa fim aici.

-Oh haide. Te comporti aiurea. Oricum profa nu vine... Și, știi asta. spun deschizând calculatorul.

-Ce faci?! Ai înnebuni? spune venind spre mine.

-Ce? Am spus că vreau să caut ceva.

- Betty! Dacă ne prinde cineva?

-Nu mori. zic fiind atentă la ceea ce făceam.

-Betty. Vorbesc serios. zice iar în următoarea secundă ușa se deschide.

O iau repede pe Vivian și ne ascundem sub bancă apoi mimez să facă liniște.

-Da Rachael. Știu...

-Kevin! Te-ai îndrăgostit de ea? Sincer! Incepi să mă enervezi.

-Nu...știu.

-Nu vezi că vrea să ne îndepărteze unul de celălalt? Ține minte ce a spus mama.

-Rachael... Nu o să ne despartă nimeni. Ești sora mea.

- Ce vrei de la ea? Te-ai legat de toate fetele, dar văd că...

-Mă comport altfel cu Betty?

-Da. Ce știi?

- Știu cine i-a omorât părinții.

În următoarea secundă Vivian dă cu capul de bancă, făcând zgomot.

Îl văd pe Kevin cum se apropie și mă scoate de sub bancă brutal, lovindu-mă la umăr.

-Tragi cu urechea? Și tu Vivian? Ce faci?

-Nimic interesant. Stergeam praful. spune mimând că îl șterge.

-Idiotule! zic și îl imping.

-Hey! Nu te atinge de fratele meu! zice Rachael și mă ia de păr.

-Alo...nici tu javră de sora mea. zice Vivian și o ia de lângă mine aplicându-i un pumn în față.

- Am crezut în tine! Cine e? Zi ceva că te omor! spun sărind la el, dărâmându-l și voiind să îi dau câteva palme.

-Mai întâi calmează-te... Nu știu cine e! Am spus așa pentru că știam că esti acolo.

-Stiai pe naiba! Ai 3 secunde să spui cine a fost! Altfel te omor eu pe tine!

Se ridică se scutură puțin apoi îmi ia încheieturile și mă izbește brutal de perete.

- Ascultă-mă bine.

-Nu! Tu să mă asculți! N-ai idee cat îndur...îmi lipsesc amândoi! Și numai din cauza tâmpitului care a dat cu mașina peste ei.

- Crede-mă pe cuvânt... NU. ȘTIU. CINE. ESTE. zice punând accent pe fiecare cuvânt.

-Betty! Nu îl asculta! Ai auzit ce a spus! Și dacă știa că suntem ascunse, nu o mai spunea!

-Vivian are dreptate! Esti un...

Dar nu apuc să mai spun nimic pentru că m-a sărutat. Kevin...m-a sărutat.

După câteva secunde mă lasă în pace. Îmi dă drumul și face un pas în spate. Îmi pun mâna la buze. Mă uit urât la el, in timp ce Kevin zâmbea.

Răzbunarea Poate UcideUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum