Ben.

39 2 2
                                    

Ben benden geçmişken ,kendimi kaybetmisken sen sende miydin düşünmez olmuşken. Gönlünü eglerken eller severken ben bende miydim sen sende değilken. Bana olan mesafen bana olan hürmetin ellerin ellerini tutar olmuş ellerin.  İlk gün demez son gün demez giderken elin ,sinelere dolanan yüreğin değil midir? Seni sana anlatmak beni bende yaşamak,beni bana anlatıp beni sende yaşamak. Bzi olmayı bilmeyen yüreklerde daglanmak kader değil de nedir söyle sevdiğim?! Ben senden geçeli ,seni benden edeli sen sen değilken senden vazgeceli ben bana döndüm haberin var mi? Sen değildin özlediğim hasretim kendimeydi. Yaralarimi saran gonlumun dinmesiydi. Şimdilerde aklıma gelmiyorsun bilesin bu yazılar sana değil artik sen sen olmaktan geçeli. Ben severken seni sen böyle degildin hala saniyorsan seviyorum diye kalmadı sevilecek yanin . Değişen hallerini anlatırken yazımda kelimeler bile yitirdi ahengini nizam kurallarında. Benim canım yndi sonra söndü atesim. Müsade yok gonlume senin gibi seveni almaya artık. Ben senin gibisini bir kere sevdim bir daha namussuzum almam gönlüme seni. Kimsenin sana güveni yokken,inanmazkrn iyi olacağına ben hep inandım sana sen bana beni degistiriyorsun derken. Elin ayağın fazladan gitmediyse günaha gonlun her güzele kaymadiysa adeta sonrasında gereksiz adamları hayata almayınca ne kaybettin dönüp kendine sorsana. Ettiğin ihanetler gözümün önünde . Bahsini açmak bile senden öğrenmeye yeter. Seninle yaşadığım her şeyin hesabı var ama bilesin ki benim sana ahım var. Öyle gubenmisim ki sana delicesine. Bir olur beraberlik kesin gelmiş gözüme. Ne bilirdim degilmissin sözünün eri gitmeyi mRifet sayan bir vefasız missin oysaki. Etrafımdaki onca adam ilk haftadan birikti. Bir konuşmadan sonra davadasin muptelam oldu. Bir tane gördüm ben senden bir daha Allah muhafaza dedim. Ne olduğunu bilmeyen adam ne söyleyeceğini de bilemedi. Ben canimi sıkacak hiç bir seye mahal vermiyorum artık. Oyna etrafındaki barbilerle arkadaşım. Ben insanım oyuncak değil . Aklımı sevdigime kullnfim ama ihanete uğradım. Sen yasa gönlünce dunya üç günlük ama ahiret sonsuz..

Âh Ne Manalı Kelime?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin