Yollar vardır huzura kavuşturan,yollar vardır belirsizlikler sunan. Bir yolun yolcusuyum şu sıralar. Sanki gözlerim bağlı,kulaklarım duymuyor artık,yüreğim hissetmiyor. Nereye gittiğimi anlamamam için her şey seferber olmuş sanki. Benliğim ruhumun derinliklerine gömülmüş,unutmuş beni; bırakmış yola çıkarken sahibini. Gurbet diyorlar her türlü uzağa ve giden geri dönecek olsa bile oralı oluyor artık herkesin gözünde. Ne burada ne orada yerin yurdun yok adeta. Yersizlik ,yurtsuzluk mudur her gidenin kaderi? Aklıma düştün kaderime yol çıkınca. Kendimi düşürdüm aklıma,gözlerim çakıldı yola. Müzik kulağımda,sözleri dilimde ,hayallerim perdede. Yadıma düşenler benden ziyade ben. Yolculuklar fırsattır her şeye demişti bir büyüğüm. Gitmeye,kalmaya,gelmeye,karar vermeye,düşünmeye,hayal etmeye ve hayalini gerçekleştirmeye. Şimdi ben bir gurbete yolcuyum. Gözlerim yolda,kulağım seste. Sözler aklımın kapısında nöbette . Sıraya giren hayallerim nefesimi kesmekte. Şimdi yolcuyum ben ve duamin kabulünü arz ederim Allah'ım. Sen daha yola çıkmamış yüreğimi yolun sonunda mutlu bahtiyar eyle. Dindir ne varsa acıdan yana,heybemi huzurla doldur,sevgiyi katık et azığıma. Sen ki gücü kudreti her seye yeten yüce sultan,her şeyi duyan,gören,bilensin. Duy sesimi,gör halimi,bil ahvalimi. Ben tevekkeltuallah demeyi adet edindim. Yalnızca kafirler kesermis ümidini senden , ben kesmemeye niyet ettim. Yıldızı parlatmaksa nasibim çetin yollarda muzaffer eyle beni. Rabbime emanetsin benliğim. Yoksa endişeli senden yana yüreğim.!