Άτιτλο κεφάλαιο 1

26 1 0
                                    


Μια ανοιξιατικη μερα του απριλη ,που ο ηλιος εδινε την ζεστη του απλωχερα και τα δεντρα γεμιζαν με χρωματα τους δρομους,ηΕλενα περιμενε την κολλητη της να περασει να την παρει για το σχολειο..΄΄Aντε να τελειωνουμε΄΄ σκεφτοταν καθε μερα που σηκωνοταν απο το κρεβατι,δεν αντεχετε να κλεινεσαι σε μια αιθουσα με 20 τρελους ενω εξω εχει τετοιο καιρο΄΄,αντε να φυγουμε΄΄..Ηθελε να φυγει,να παεi  στο εξοχικο της οπως εκανε καθε χρονο απο τοτε που θυμοταν τον εαυτο της ,να παει στην παρεα της και να λιωσουν στην παραλια και στις βολτες..

-Ελεναααα,αντε παιδι μου κατεβα δεν εχεις φαει ακομα και οπου να ναι θα ερθει η Ζωη.

ΗΒασιλικη,η μητερα της ,ηταν η κλασσικη ελληνιδα μητερα,δεν μπορουσε να φυγει το παιδι της απο το σπιτι χωρις να εχει φαει και επιπλεον να δωσει και το ταπερ με το σπιτικο κολατσιο.

-Τωρααα ερχομαι.

Της λεει και αρπαζει την τσαντα της νακατεβει την σκαλα.

Τοσπιτι τους ηταν μια ανετη μονοκατοικια δυο οροφων στην οδο Οθωνος στην Νεα Κηφισια..Γυρω τους εμεναν διαφοροι γνωστοι οπως επιχειρηματιες,πολιτικοι,τραγουδιστες,εκεινοι ομως δεν ηταν τιποτε απ ολα αυτα..Παρ'ολα αυτα η οικογενεια ηταν ευπορη και ζουσε ανετα μετα απο σκληρη δουλεια και αγωνα των γονιων της.Ο πατερας της,Σωκρατης Βενιερης,ηταν απο μικρος στην δουλεψη της οικογενειας  Βρανα,οικογενεια πολιτικων απο γεννεες πισω..Ο πατερας του ξεκινησε να δουλευει στον πατερα Βρανα,πρωην πρωθυπουργο της χωρας και επειτα ο γιος συνεχισε την δουλεια του αφου εκεινος εφυγε ξαφνικα απο ανακοπη....Ετσι με τα χρονια και την σχεση που ειχαν χτισει με την οικογενεια,ο νεοτερος Βρανας και υπουργος δημοσιας ταξης αποφασισαν με τον πατερα του πριν φυγει, να βοηθησουν τον πιστο υπαλληλο τους..Ετσι οταν ο Σωκρατης ανακοινωσε τον γαμο του με την Βασιλικη,του παραχωρησαν το σπιτι αυτο,ως ενδειξη ευγνωμοσυνης για την αφοσιωση της οικογενειας του προς την δικη του..Σ αυτο το σπιτι,μεγαλωσε η Ελενα με περισσεια αγαπη απο τους γονεις και τον αδερφο της Ιασωνα,που ελειπε στην Αγγλια για να σπουδασει..Τωρα και εκεινη περιμενει πως και πως να τελειωσει το σχολειο για να μπει στην σχολη των ονειρων της ..Την ιατρικη...Γι αυτο ειχε αποφασισει πως θα εδινε ολο της το ειναι του χρονου στις εξετασεις της για να υλοποιησει το ονειρο της,γιατι οπως ελεγε και ο πατερας της,τα ονειρα γινονται πραγματικοτητα μονο με την δουλεια..Εκεινος ηξερε πως ειναι να ανταμοιβεσαι απο την σκληρη δουλεια..

Το μυστικο...!Where stories live. Discover now