Άτιτλο κεφάλαιο 5

13 0 0
                                    

Ο θορυβος απο τις βροντες και τις αστραπες εκανε την Ελενα να ξυπνησει απο τον βαθυ υπνο που ειχε πεσει..Αναδευτηκε στο κρεβατι ομως καταλαβε οτι κατι την εμποδιζε να κουνηθει,ανοιξε τα ματια της και σαν τις αστραπες που εριχνε τις ηρθαν οι αναμνησεις..Γυρισε διπλα της και ειδε τον Ορεστη να κοιμαται βαθια εχοντα αιχμαλωτισει την ιδια με το χερι του..Εσφιξε τα ματια της κια εβρισε απο μεσα της για την ανοησια που ειχε κανει ,δεν το πιστευε,εκεινη που δεν ηθελε ποτε κανεναν,που ειχε βαλει τους στοχους της και τιποτα δεν της αποσπουσε την προσοχη μεσα σε μια νυχτα αλλαξαν τα παντα στην ζωη της...Ο πατερας της αρρωστος μη ξεροντας αν θα το εχει στην ζωη της και απο την αλλη εκεινη φερθηκε σαν καμια ελαφρια απ αυτες που κοροιδευε οτι εβγαιναν και πηγαιναν με οποιον εβρισκαν διαθεσιμο..Χωρις να χανει χρονο επιασε απαλα το χερι του και συρθηκε οσο πιο αθορυβα γινοταν εξω απο το κρεβατι.Οταν καταφερε να απεγκλωβιστει αφησε το βλεμμα της να πεσει πανω στον Ορεστη,ηθελε να τον παρατηρησει λιγο να τον δει καθαρα μεσα στο μυαλο της...Ηταν πολυ ομορφος οφειλε να παραδεχτει,τα ανακατεμενα μαλλια του επεφταν ψηλα στο μετωπο του,το προσωπο του ηταν ηρεμο,τα χειλη του μισανοιχτα,ηθελε να περασει το δαχτυλο της απο πανω τους αλλα συγκρατηθηκε,δεν ηθελε με τιποτα να τον αντικρισει..το βλεμμα της τραβηξαν τα σεντονια,στο σημειο που υπηρχαν οι αποδειξεις για την αγνοτητα της και της φωναζαν ποσο λαθος εκανε..Τωρα ναι σιγουρα δεν ηθελε να το αντικρισει ,ποτε ξανα...Ντυθηκε στα γρηγορα και εφυγε απο τον κηπο για να μην πεσει πανω σε κανεναν...

Αφου βρεθηκε στο σπιτι της μετα απο λιγη ωρα και ευχαριστωντας την τυχη της που η μανα της ηταν ακομα στο μπανιο και δεν ειδε οτι ελειπε ,ξαπλωσε στο κρεβατι οση ωρα της απεμενε μεχρι να φυγει για το σχολειο...Θεωρουσε απαραδεκτο αυτο που ειχε κανει το ελεγε στον εαυτο της ξανα και ξανα ,αλλα το θεμα του πατερα της ηταν αυτο που την πονουσε πιο πολυ ..Παλι ο ιδιος πονος εμφανιζεται στην καρδια της..δεν ξερει τι να κανει ,νιωθει απελπισμενη ,να πνιγεται..αλλαξαν ολα...Μια ιδεα της ερχεται στο μυαλο και πριν προλαβει να την σκεφτει εχει πιασει το τηλεφωνο στα χερια της....

-Καλημερα Ζωή ...


Κατα τις 2 το μεσημερι ο Ορεστης αρχιζει να ξυπναει απο τα επιμονα χτυπηματα στην πορτα του ,χωρις να ανοιξει τελειως τα ματια του παει στην πορτα και ξεκλειδωνει,βλεπει τον φιλο του τον Αρη να μπαινει φουριωζος στο δωματιο και να καθεται στον καναπε .

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Oct 11, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Το μυστικο...!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora